Terénní výuka

 Ahoj, na konci dubna jsme si pro děti ze 3. třídy připravily výukový program na školní zahradě. Celý týden pršelo, tak jsme se modlily, aby bylo v pátek hezky. Naštěstí ano :). S kamarádkou jsem měla stanoviště na poznávání ptáků formou pexesa. Bohužel nám kvůli větru několik kartiček uletělo do jezírka, takže jsme je tam lovily a některé stejně nevylovily, protože se snesly ke dnu. A pak že ptáci umí lítat :DD! Děti byly moc hodné, ale zklamaly mě jejich znalosti. Nepoznaly ani nejzákladnější ptáky :(, některé nikdy nebyly v lese... Ale naštěstí to takhle není všude. Byla jsem na praxi v 1. třídě, p. učitelka miluje zahradu, takže děti uměly opravdu spoustu věcí z prvouky! To je pak radost :). Na závěr přikládám fotky stanovišť.






















Komentáře

  1. přijde mi, že děti neznají ani stromy, ale jak ovládat tablet či mobil zvládají bravurně... bohužel to tak mám ve svém okolí :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, je to tak :( ale kupodivu mě na praxích překvapilo, že některé děti neuměly s myší! Jak jsou stále jen na mobilu/tabletu

      Vymazat
  2. Dnes bohužiaľ deti nechodia tak často do lesa ako kedysi. Mobil však ovládajú pomaly od škôlky :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu :( většina dětí ale neumí základní operace na počítači.

      Vymazat
  3. Měla jsi to připravené krásně, budeš báječná učitelka :).
    Abych se přiznala, já také většinu ptáků nepoznám :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kéž by! Moc děkuji <3
      Neboj, já taky ne :D ale oni nedávali ani ty úplně nejzákladnější :( nejvíc jsem se bála, že se nás budou ptát, který pták zrovna zpívá, to bych byla dost ztracená :D naštěstí nechtěli

      Vymazat
  4. Líbí se mi, jak jsi nápaditá a pečlivá, prostě z tebe bude super učitelka :) Mně taky přijde smutné, jak málo děti teď o přírodě ví (některé), přijde mi, že za nás to bylo dost jiné... navíc my jsme trávili celé prázdniny u prarodičů u lesa a tak poznávání stromů, květin, ptáků, hub... to byla samozřejmost :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji ❤️! Naprostý souhlas! Měli jsme krásné dětství ❤️

      Vymazat
  5. To, ež děti nebyyl v lese je strašně smutné :/ Ale věřím, že tvoji budoucí žáci budou les a přírodu znát bravurně :D Moc se mi líbí ten senzorický chodníček na třetí fotce, po tom bych se hend prošla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se hodně divila :( já nejsem nějakej biolog, ale myslím, že základy by znát měly. Jo jo, hmatový chodník měl úspěch, akorát mi bylo líto spolužaček, které z něj musely po kýblech vylévat vodu, protože několik dní předtím pršelo 😂🌧️

      Vymazat
  6. Tady jde i vidět, že některé učitelky dokážou skvěle naučit, jiné moc ne, ale není to jen vina jich samozřejmě. Je smutné, že v dnešní době některé děti neví tolik věcí a rodiče je k tomu třeba ani nevedou. Jinak máš boží nápady, děti tě budou milovat :) <3.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš, každá strana má dvě mince - není to jen jejich chyba, musí být snaha i z domova. Moc děkuji <3! Trošku se bojím, že nebudu dostatečně kreativní :(

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky