Ohlédnutí za rokem 2023

 Ahoj, vítám Vás u prvního článku roku 2024! Jako každý rok tu máme tradiční shrnutí uplynulého roku :) Pojďme na to!

LEDEN

  • lyžařský kurz Lipno
  • Zkoušky 
  • Brigáda na kluzišti
  • Běžky
  • rekordních 430 přečtených stránek za den
  • výlety Jižní Čechy, Dolní Rakousko


ÚNOR

  • Prázdniny
  • Běžky 
  • Tenisový kurz Hluboká
  • Nový semestr
  • Tenis Rakousko


BŘEZEN

  • Tenis Rakousko
  • Dva roky bez Lukyho 😭💔
  • Fotografka na běžeckém závodě Prague Park Race


DUBEN

  • Velikonoce
  • Povodně
  • 10. narozeniny blogu 🎉🥳
  • Terénní výuka pro žáky 3. tříd
  • Vlastivědný kurz Plzeň
  • Rozlučka se svobodou kamarádky Hrušky
  • Tenisové zápasy


KVĚTEN

  • Hravé dopoledne pro školku
  • Výlet na Šumavu
  • Výukový program pro páťáky - Evropa
  • Zkoušky
  • Catering
  • Tenisové zápasy


ČERVEN

  • Zkoušky
  • Robotika Výstaviště
  • Otáčivé hlediště v Českém Krumlově (Drákula)
  • Hanči promoce
  • Lucky svatba
  • Turistický kurz na Šumavě
  • Tenisové zápasy


ČERVENEC

  • Hrušky svatba
  • Oddílová vedoucí na táboře
  • Dovolená v Turecku


SRPEN

  • Catering
  • Trenérka na tenisovém kempu
  • Cyklistické výlety
  • Pracovní místo na ZŠ 😍


ZÁŘÍ

  • Tenisový turnaj
  • Týdenní pedagogická praxe
  • Catering
  • Nový semestr


ŘÍJEN

  • ZOO Tábor


LISTOPAD

  • ZOO Hluboká


PROSINEC

  • 35 cm sněhu
  • Brigáda na maturitním plese
  • Brigáda na kluzišti 
  • Zkoušky
  • Pečení cukroví 
  • Výlet do Českého Krumlova
  • 23. narozeniny
  • Povodně
  • Vánoce


Celkem jsem hrála 88x tenis 🎾 a 67x byla na koních 🐴. Přečetla jsem 90 knížek 📚 a napsala 75 článků (pouze o 2 méně, než v roce 2022).

Myslím, že jsem měla celkem nabitý rok. O většině akcí jsem napsala články. Po dlouhých 14 letech jsem se podruhé podívala k moři. Poprvé jsem letěla letadlem. Bohužel jsem na dvou výletech onemocněla - konkrétně Plzeň a Turecko.

Měla jsem možnost často učit, suplovat a doučovat, což jsou pro mě velké zkušenosti do budoucna. Jedna z nejhezčích věcí roku byla, když mi pan ředitel nabídl pracovní místo na základce, kterou jsem navštěvovala a moc bych si tam přála jednou učit. Velkou radost mi také udělalo stipendium za dobré známky. Po studijní stránce se mi asi dařilo :).

V té soukromé už to bylo složitější. Na podzim mi chtěli prodat koně, v létě mi chtěli utratit mého milovaného Juráška. O tom jsem ani nepsala. Neměla jsem na to sílu a doufala jsem, že je přesvědčím o opaku. Naštěstí se tak stalo a Jurášek je tu stále se mnou 💗 Dlouhodobě má velké problémy s kopyty. V srpnu nemohl skoro chodit. Veterinář doporučil utracení. Věděla jsem, že se trápí a to jsem nechtěla, věděla jsem ale taky, že je to velký bojovník a několikrát nám to ukázal a z nemoci se dostal. Řekla jsem majiteli, že mu chci dát čas, aby se ještě ukázalo, jestli se to nezlepší. Naštěstí se to zlepšilo, což mi udělalo obrovskou radost! Je už starý, problémy s kopýtky bude mít už pořád, je to dědeček, chodí pomaloučku, ale to mi vůbec nevadí. Dělá mi radost jeho společnost, nepotřebuji jezdit (už jsem asi 4 roky nejezdila). 

Bohužel se zhoršil zdravotní stav dědečka a babičky. Chodíme za nimi každý den, staráme se o ně, snažíme se je obveselit. Každý rok k nám chodí na Štědrý večer. Nejinak tomu bylo i tentokrát. Dědeček byl ale zrovna hodně slabý, tak to byl náročný den... Kéž by se to zlepšilo. Děláme pro to maximum. Velkou psychickou podporou je pro něj Ťapinka 🐕, kterou má moc rád a ona jeho. Vždycky si k němu lehne a společně odpočívají 💞.

Byly ale také skvělé okamžiky. Měla jsem možnost fotografovat běžecký závod v Praze, byla na dvou krásných svatbách, na týdenním tenisovém kempu jsem poprvé nebyla jako účastník, ale jako trenérka, na lyžáku jsme i přes nepřízeň počasí nalyžovali pěknou porci kilometrů, absolvovali jsme taky pěší túru. Na turisťáku jsem si na kole zajela rekord 95 km za den - objely jsme celé Lipno. 

Byla jsem taky hodněkrát na koních, pilně trénovala tenis (tréninky mě baví víc, než zápasy :D) a přečetla rekordní počet knížek, což je můj velký relax :)

 S Covidem jsme se už snad naučili žít. Válka na Ukrajině bohužel stále pokračuje, přidala se ještě válka v pásmu Gazy. Celou republikou otřásla střelba na Filozofické fakultě UK v Praze. Je to něco strašného, mysleli jsme, že tohle se u nás nikdy neobjeví. Střelbu známe jen z druhého konce světa, ale aby byla u nás?? Ségra jela kolem 2 hodiny před incidentem. Mám husí kůži... Nechápu, že se tohle může dít ve 21. století. Po všech těch konfliktech v minulosti, ze kterých bychom se měli poučit! Doufám, že nadcházející rok bude v tomto ohledu lepší. Kéž by konflikty ustaly 🙏!

Nechci ale končit pesimisticky. Bylo samozřejmě také spoustu krásných zážitků, na které budeme rádi vzpomínat :).

Ohledně předsevzetí. Už pár let si dávám stále stejná - zdraví a být úspěšná na VŠ. I když jsem 2x nešťastně onemocněla na výletech (Plzeň a Turecko. V Turecku mi bylo opravdu hodně špatně), plus nějaké normální nemoci během roku, nebylo to nic vážného. Snažili jsme se prarodiče chránit před Covidem. Bohužel jsme tomu nezabránili. V únoru ho dostali oba najednou. Zrovna jsem byla sama doma (rodiče jeli pro Hanču do Holandska). Bylo to hodně náročné, ale naštěstí jsme to úspěšně zvládli. Hlavně dědečkův stav se ale ke konci roku zhoršil, z čehož jsme hodně smutní. Je to ale bojovník, několikrát se z těžkých chvil dostal a my jim oběma (dědovi a babičce) budeme nadále moc pomáhat. Když jsme byly se ségrou malé, starali se oni o nás, teď se to otočilo a staráme se my o ně :)... 

Být úspěšná na VŠ se mi snad podařilo :). 

Na rok 2024 nechávám stejná předsevzetí. Jsou pro mě hodně důležitá. Potom je samozřejmě důležité i štěstí. V tomto roce budu hodně pracovat na své diplomové práci, kterou jsem začala vypracovávat v létě. Snad vše půjde podle plánu. 

Vám bych chtěla do nového roku popřát hlavně hodně zdraví, štěstí, osobní pohody a splněných přání! Děkuji moc za Vaši přízeň :) Moc si každého z Vás vážím 💓! Těším se na společné chvíle v roce 24! :) Mějte se krásně!


















Komentáře

  1. Držím palce Juráškovi a vůbec celé tvé rodině pevné zdraví! Hezké shrnutí a fotky :) Zvládla jsi toho teda hodně! A Ťapinka je úžasná! Ten můj Tristan už je takový dědula :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Terezko <3! Ťapce budou na jaře 4, ale vůbec na to nevypadá :D vypadá pořád jako štěně :D stáří je vidět na Juráškovi

      Vymazat
  2. krásné shrnutí doplněné moc pěknými fotkami, hehe :) zaujalo mě 90 přečtených knih, tyjo, klobouk dolů! oO do nového roku přeju hlavně hodně štěstí a zdraví ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :)! Já jsem na čtení trošku magor :D ale 90 je můj rekord :) vloni jsem měla kolem 70

      Vymazat
  3. Máš to hezky shrnuté do každého měsíce a zírám, co všechno jsi stihla a zvládla, fakt jsi dobrá! :-) Měla jsi krásný a nadupaný rok. Doufám, že i rok 2024 bude stejně tak krásný a ještě víc! ♥ Máš skvělé vzpomínky a zážitky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Janinko <3! Ty ses ještě víc nezastavila!

      Vymazat
  4. Páni tolik knížek?? Waw :) Jinak jsi měla moc krásný rok :) Do toho nového hlavně hodně štěstí, zdraví a lásky <3 A mnoho úspěchů ve škole, jak na VŠ, tak na praxích :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý článek a těch přečtených knih. Já zvládla pouhých asi 31. Nádherný pejsánek. Přeji zdravíčko a prarodičům ať se daří. Šárka
    Můj život ve slovech

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Šárko! :) 31 je taky moc pěkné číslo

      Vymazat
  6. Páni, nabitý rok, těším se, až to budu skoro všechno číst, mám skluz asi do února 2023. :-D

    "rekordních 430 přečtených stránek za den" - tím je myšleno co? skripta? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemusíš všechno číst, to je na tobě ;)
      Ne ne, knížka

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky