Povodně podruhé

 Ahoj, o Vánocích jsme měli po půl roce znovu povodně.

23. v poledne jsem šla na vlak na koně. Krásně sněžilo, měl ale hodinu zpoždění. Tak jsem si četla a čekala. Když jsem přijela ke koním, začalo hrozně pršet a foukat. Zpáteční vlak nabral 2 h zpoždění a potom ho dokonce zrušili. Musel si pro mě přijet taťka. Byla jsem celá promočená. Nepřetržitě pršelo přes 24 hodin. Na Štědrý den tudíž žádný sníh nebyl, i když o den dříve bylo krásně bílo. 24. a 25. jsem měla být na kluzišti, což se samozřejmě zrušilo. Následující fotky jsou z Božího hodu. Dyje stoupla o 1,5 m (!), teplota vzduchu byla +13 °C... Naštěstí se nemusel nikdo evakuovat. Voda po pár dnech klesla. Na konci je porovnání 23. a 25. prosince. Potom voda o týden později. Jaká byla obleva u vás? Stouply řeky hodně?




















Lávka měla namále


















Tohle je taková víceúčelová louka. Asi 3 roky zpátky se Dyje také rozlila. Brzy ale mrzlo a napadl sníh. Na jedné půlce se dalo bruslit, na druhé běžkovat :D Teď tak maximálně plavat...












Zamrazování na kluzišti samozřejmě nestíhalo


Sněhulák nám ale neroztál :D


Porovnání: 25.12.

23.12.

Následující dvě fotky jsou focené po týdnu. Většina vody naštěstí klesla.

Jsou to bohužel nepříjemné situace, ale naštěstí nedošlo k žádné újmě na zdraví, ani na majetku a nikdo se nemusel evakuovat. Jak vypadal Štědrý den u Vás? 

Doufám, že ještě pořádně nasněží a vytáhnu běžky. Dnes jsme museli odpolední bloky na kluzišti také rušit, protože celý den prší :/. Jak je u Vás?

Děkuji za přečtení. Mějte se hezky! :) 

Komentáře

  1. Teda, to je vody. Hlavně že se nikomu nic nestalo a ani na budovách a místech to neudělalo moc neplechy. U nás 23. taky hodně nasněžilo, na Vánoce teplo a lehce to zůstalo, tak aspoň něco :) Já byla 24. celý den v práci, ale Vánoce jsem si vynahradila později. Škoda, že ten sníh nevydržel. U nás naštěstí kluziště funguje :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš, hlavně, že se nic nestalo. Kluziště u nás také funguje, jen je vždycky na den zavřené, když je teplo nebo prší.

      Vymazat
  2. u nás naštěstí to nebylo tak hrozné :) a jsem ráda, že se nikomu nic nestalo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, to je vody, u nás to bylo docela v pohodě :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  4. Pořád si říkám, jak jsem vděčná, že bydlím tam, kde bydlím, voda nám nehrozí vůbec a v okolí, díky dobrému systému, minimálně.
    U nás bylo na Štědrý den bílo, nestihlo to roztát, i když lehce pršelo, druhý den ale už nebylo skoro nic :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme na kopci, takže nám naštěstí taky nehrozí. Teď má zase padat, tak se těším :)

      Vymazat
  5. teda, to je docela drsný, ale tak hlavně že se nikomu nic nestalo... u nás hladiny řek taky hodně stouply, ale naštěstí se nikde nic nevylilo :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky