Výlet po Jihočeském kraji

 Ahojky, v dnešním článku se vrátíme o měsíc dříve. Před zkouškami jsem si udělala menší výlet na Šumavu.

Chtěla jsem navštívit Tříjezerní slať, ale bohužel kvůli sněhu jsem se k ní nedostala :( chodníky byly zasněžené a nevěděla jsem, kudy jít, abych neskončila v bažině. Škoda, chybělo tak 20 metrů :( příště musím vyrazit v létě :D i tak to byla hezká procházka :) 

Večer jsem se vydala do vánočně rozsvíceného Krumlova. Trdelník a punč samozřejmě nesměly chybět :) Zaujal mě igráčkový betlém :D to jsem viděla poprvé.

Další den kvečeru jsem šla na "naše" trhy, tedy českobudějovické. Moc se mi líbí. Četla jsem, že jsou mezi TOP 10 nejhezčími na světě! Ségra nám je taky chválila :) říkala, že je máme hezčí než v Praze. Hodně mi to připomnělo Vídeň nebo Drážďany. 

Vzadu Tříjezerní slať :D







Igráčkový betlém :D








ČB


Na trzích jsem byla několikrát a několikrát se stalo, že strom přestal na chvíli svítit :D



















Více fotek najdete 🍅 TADY, TADY a TADY

Děkuji za přečtení, mějte se krásně! :) 

Komentáře

  1. Naši známí jeli do ČB právě na vyhlášené trhy :) A to je to od nás přes půl republiky.. :D V Krumlově jsme byli během Velikonoc a věřím, že na Vánoce mají ještě větší kouzlo :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak se jim líbily :)? V létě je v ČK více lidí. Teď je to spíše takové komorní :)

      Vymazat
  2. krásné fotky :) krásná vánoční a zimní atmosféra z nich vyzařuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) sice už výzdoby v obcích zhasly, přesto jsem chtěla zavzpomínat na vánoční čas :)

      Vymazat
  3. Krásné fotky, Krumlov mám moc ráda a ČB taky parádní :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jako od opravdového umělce. Já vím, že jsi na focení šikovná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za nádherný kompliment, Terezko <3! To si snad ani nezasloužím!

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky