Nepříjemní řidiči

 Ahoj, dnešní článek bude takový mišmaš událostí a fotek. Chodíte rádi na houby? Když jsme byly se ségrou malé, často jsme chodily s babičkou a dědečkem. Bylo to skvělé, moc ráda na to vzpomínám. Houby jsem asi do 6. třídy nejedla, ale teď mi vůbec nevadí a dám si je s chutí :). Když jsem šla venčit Ťapku, zahlédla jsem z chodníku dva velké suchohřiby, v malém lesíčku, u silnice (ne moc frekventované, takže nebyly znečištěné). Nechápu, že je někdo nenašel! Taková náhoda! Byly opravdu velké! Udělali jsme si z nich smaženici :) 

Minulý týden jsem učila prvňáčky (třídní jela na školení) a jednu hodinu i druháčky. Tyto děti jsem ještě neučila, tak jsme se seznámili :). Uvidím, kdy mě zase povolají na záskok. Jsou to skvělé zkušenosti! 

Bohužel jsem měla nepříjemné zkušenosti s řidiči autobusu. Vím, že většina řidičů nemá ráda, když někdo platí vysokou bankovkou, takže se snažím mít vždycky mince +- přesně. Cesta stojí 47 Kč. Dala jsem řidiči 50 a on byl naštvanej, že nemám přesně, nebo aspoň 2 Kč, abych mu pomohla. Tak jsem příště dala 52 Kč (jel jiný řidič) a ten zase nepochopil, že mu chci pomoct, aby mi vrátil 5 Kč... Na lidi řvou, když platí stovkou nebo dvoustovkou, jestli nemají menší. Tak jsem dala 34 v drobných (přestupovala jsem, proto byla jiná cena) a řidič byl zase naštvanej! Má být rád za drobný. Oni už neví, co chtějí... Všechno špatně. Já všude možně sháním drobné, abych jim nedávala velký a oni takhle... Myslela jsem, že jsou rádi za drobný, aby měli čím vracet. Asi začnu platit kartou, ale to se musí říct úplně na začátku, jinak to do toho systému nezadají a neradi to stornují, takže bych musela zaplatit hotově. Jeden pán měl v ruce kartu, ale neřekl to a řidič ho strašně zdrbal, že to neřekl. Ten pán na něj, že ji má přece v ruce, tak je jasný, že bude platit kartou a řidič na to, že ji může mít na cokoliv a že si má jít vybrat do bankomatu, když nemá drobný. Ach jo, proč jsou někteří lidi tak zlí. Takoví by vůbec neměli pracovat s lidmi... :( Máte taky nějaké nepříjemné zkušenosti? 

Tenisové zápasy se nám pomalu ale jistě blíží ke konci. Čekají nás poslední 2 závodní soboty. Oba zápasy budeme hrát doma. Před necelými dvěma týdny jsme hráli v Plané. Hodně pršelo, tak jsme museli cca 2 hodiny čekat, než přestane a budeme moct začít hrát. Kurty se naštěstí dobře vsakovaly. Ve dvouhře jsem hrála proti paní věkem asi mojí mamky. Byla moc šikovná, všechno doběhla a dobře umístila. První gamy jsem hrála nervózně, ale pak jsem se uvolnila a snažila se hrát lépe. Hodně jsme se přetahovaly, skoro v každém gamu jsme hrály přes shody a výhody, ale ten rozhodující míček jsem většinou prohrála. Celkově jsem bohužel prohrála, výsledek byl krutý, i když si myslím, že to nebylo tak jednoznačné. Ve čtyřhře se mi ale vůbec nedařilo, nemohla jsem trefit míč, bylo to hrozné :(. Poctivě trénuji a pak tohle :/. Snad to bude v sobotu lepší. 

Ségra napsala slibovaný článek o Holandsku 🌷. Budeme moc rády, když si ho přečtete :) Najdete ho ZDE

Dočetla jsem dětské knížky z knihovny a pustila jsem se do třetího dílu Šikmého kostela, na který jsem se strašně moc těšila. Je to pecka, moc mě to baví :) abych to nepřečetla naráz, což by byla velká škoda, když jsem se na to tak těšila, tak jsem si dala limit max 100 stránek za den :D. Četli jste Šikmý kostel, nebo se chystáte? Rozhodně doporučuji všema deseti :)!

Teď už jdeme na fotky :).



Kůzlátka u strejdy









Ranní rosa na modřínu :)













Úlovky :)


Byly opravdu obří

Ťapinka fandící hokeji :D Jako miminko v zavinovačce 💓





V Plané nad Lužnicí

















Náš nejmenší a nejstarší člen Beníček včera oslavil 21. narozeniny :)











Jak se máte Vy? Děkuji moc za přečtení a těším se na Vás příště :)!

Komentáře

  1. Krásné hříbky! Asi tam čekaly na Tebe :-) Jinak s těma řidičema je to těžký. U nás si sice na placení bankovkama/mincema nestěžují, ale zase většina jich je neuvěřitelně sprostá. Když jsem jela naposledy autobusem, tak za těch 8 km, co to mám do práce, to stálo za to. Kdybych za každou pi*u, kterou jsem za tu chvilku slyšela, dostala pětikorunu, tak mám vyděláno :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky bohu, že už autobusama jezdím minimálně :D Taky si ze dřívějška pamatuju, že s nimi nebylo lehké pořízení :D Ale měli by se hoši domluvit, jak pak člověk má vědět, co si nachystat :D Mamka taky byli na houbách, ale nic moc nenašli a to poctivě hledali. Ty jsi měla kliku :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, jeden chce pomoct a druhý mi to omlátí o hlavu :D Viděla jsem fotky, že někdo našel krásné kousky, ale od někoho jiného jsem zase slyšela, že nenašel nic, tak asi jak kde.

      Vymazat
  3. ano, s takovými řidiči mám bohužel také zkušenosti... nezavděčí se jim člověk :) radši vlak :)

    fotky opět krásné, moc se mi líbí zachycené ty kapky vody a ta pavučinka :) povedené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, že ve vlaku jsem na nepříjemné lidi tak často nenarážela, jako v autobuse. Moc děkuji za pochvalu :) <3!

      Vymazat
  4. Nezávidím, já autobusem nejezdím vůbec, dřív do školy vlakem a teď už jenom autem. Nesnáším takové lidi. Krásné fotky :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně o nic nepřicházíš, pak je z toho člověk akorát smutný :(. Moc děkuji :)!

      Vymazat
  5. Krásné fotky, Leni! :)
    O řidičích škoda mluvit, u nás jsou většinou slušní, obzvláště Ukrajinci, někdy jsou to ale sprostí hulváti, hanbou by se kvůli nim člověk propadl. Před pár lety jsem dokonce psala stížnost, mně řidič nic neudělal, ale byl při nastupování strašně sprostý na děti a seniory. S prominutím k zblití.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Jani <3! Je to hrozné, vylívat si zlost na nevinných lidech...

      Vymazat
  6. Moc krásné fotky, kůzlatka jsou nádherná 🙂 Jinak takoví řidiči by byli protivni nejspíš vždycky, prostě mrzouti, kterým vadí celý svět. Taky znám takové a dokážou znepříjemnit i do té doby hezky den. Přeji pěkný víkend 🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Šárko :)! Jsou moc roztomilá <3 Přesně tak, do té doby pěkný den dokáží během pár vteřin zničit. Díky, doufám, že máš hezký víkend :)!

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky