Třeboň

 Ahojky, moc děkuji, že jste tu na mě během zkoušek počkali a za gratulace. Udělaly mi velkou radost :). Dnes se podíváme do Třeboně. Co se Vám vybaví, když se řekne Třeboň? Kapr, rybníky, lázně, nebo něco jiného? :) Teta tam byla na 3 týdny v lázních, tak jsem jí jela jedno odpoledne navštívit (z Budějovic je to 25 km a bus tam jezdí každou chvíli, takže naprostá pohodička :)). Teta mě vyzvedla na nádraží a udělaly jsme si procházku městem. Navštívily jsme krásný park, kde kvetlo spoustu rododendronů, rybník Svět, zámek a náměstí, odkud jsme se vydaly do nedaleké pohádkové cukrárny, kde jsme si daly zákusek. Potom mi teta ukázala lázně a blížil se čas odjezdu. Počasí vyšlo krásně, tři hodinky uběhly jako voda, hezky jsme se užily a popovídaly :). Na závěr přikládám fotečky :). Navštívili jste Třeboň, popř. chtěli byste? Líbilo se Vám tam? :)




Rybník Svět




Na zámku









Náměstí




Krásná výzdoba v pohádkové cukrárně




U lázní




Moc děkuji za přečtení článku, těším se na Vás příště. Mějte fajn týden :)!

Komentáře

  1. Panečku, to je ale krásné město. Doufám že budu mít někdy možnost jej navštívit

    OdpovědětVymazat
  2. mně se vybaví rybníky :) fotky opět krásné a jsem ráda, že vám vyšlo krásné počasí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotky! No když se řekne Třeboň, jako první se mi vybaví písnička z dětských let... "okolo Třeboně pasou se tam koně" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó, na tu jsem úplně zapomněla :D! Díky za připomenutí ;) S Třeboní se váže opravdu spoustu věcí :D

      Vymazat
  4. v Třeboni jsme byli s přítelem letos na jaře a joo, je to pěkné město :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hlavně rybníky :) V Třeboni jsem byla jenom u rybníku Svět, po cestě k Schwarzenberské hrobce, jinak nikdy :) To jste s tetou měly určitě skvělé odpoledne.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrobku jsem navštívila asi před 2 lety. Je krásná, akorát je tam hrozně komárů :D!

      Vymazat
  6. Leni, krásný výlet... V Třeboni jsem byla jen jednou, takže jsme stihli pouze zámek, náměstí, někde oběd. Určitě se tam ráda podívám znovu 🌞

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky