Tvarohová bábovka

 Ahojky, po delší době mám pro Vás recept, který jsem našla na Instagramu u atletky Lucky Neumannové ZDE (dcera běžkyně na lyžích Kateřiny Neumannové. Pamatujete, jak k ní přiběhla do cíle na OH 2006 v Turíně, kde maminka vybojovala zlatou medaili :)?) Jdeme na recept! 


  • 2 hrnky polohrubé mouky
  • 1 hrnek cukru krystal
  • 1 hrnek mléka
  • 1/2 hrnku oleje - vše promíchat
  • 2 vejce
  • 1 kypřicí prášek
  • 1 vanilkový cukr
  • 250 g tvarohu
  • 5 kapek vanilkového extraktu (neměla jsem, tak jsem přidala více vanilkového cukru)
  • trošku skořice


Vše rozmixujeme a dáme do vymazané a vysypané formy (čím vysypáváte? Já hrubou moukou, ale jde i strouhanka, polohrubá mouka, ...). Trošku těsta si ještě necháme, přidáme do něj lžíci kakaa a také naneseme do formy. Můžeme využít špejli a vrstvy smíchat. 

Předehřátá trouba 180 °C, cca 50 min.

Vyklápíme, až bábovka vychladne. Můžeme posypat moučkovým cukrem.

Dobrou chuť :)! 





Komentáře

  1. Slintam na klávesnici a značíme recept. Pohodové dny před 🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Teď jsem taky zrovna včera pekla zdravější bábovku :) Já nejradši vysypávám kokosem. Dodá to pak dobrou chuť :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Bábovka vypadá nádherně, to jsou chutě před spaním tedy :)))

    OdpovědětVymazat
  4. vysypávám strouhankou :) vypadá to jednoduše na dobře, vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, jednoduchá a moc dobrá :) pro velký úspěch ji budu brzy dělat znovu :D

      Vymazat
  5. Mňam, jednoduchá klasika, která nezklame :).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky