Závody!

Ahojky !

Dneska jsem byla na závodech ve stáji do které ( stáje ) chodím.

Jmenovalo se to : Hry s koňmi .

Bylo to super !

Prvně byl parkur do 60 cm . Jela jsem na poničce . Bylo to super . Asi 5 překážek jsem jela bez třmenů :D. Mno, když si někdo nedává pozor :D ( já ) .

Byla jsem 4. a dostala jsem kokardu a dary .

Potom byl parkur do 80 cm. Toho parkuru jsem se neúčastnila.

Potom byla drezúra. Drezúry jsem se také neúčastnila.

Potom byl Treil na ruce ( zdolávání překážek s koněm nebo poníkem na ruce ) . Měla jsem poníka. Bylo to super. Byla jsem 3. :). Dostala jsem kokardu a dary.

Potom byla Jízda zručnosti. Jela jsem na poničce. Bylo to super. Byla jsem 1. :) !

Dostala jsem kokardu a pohár.

Potom bylo vyhodnocení celkového vítěze.

Celkový vítěž jsem byla já !

Dostala jsem kokardu a pohár.

Bylo to super !

Komentáře

Oblíbené příspěvky