AHOJ!

Ahoj, jak se máte? Já se mám celkem dobře. Včera jsem já, moje sestra, sestřenice, sestřenice byly v lanovém centru :). Bylo to super. Kupodivu jsem ani nespadla :D. Dneska půjdeme na horolezeckou stěnu ;). Zítra přijede Grace.

Byla tady otázečka, jestli plavu závodně.
Mno, úplně závodně se to říct nedá :D, protože každý rok máme na koupališti plavecké výcviky a potom je plavecká olympiáda. Takže se do plavecké olympiády může zúčastnit každý. Ale asi mě v televizi v plavání neuvidíte :D, nejsem jako Phelps :D. Ale třeba jo ;), nevím, když jsem byla mladší, chtěla jsem být plavčicí :D. Plavání mě baví.

Děkuji za gratulace :) moc potěší :).

Co koně? Ani nevím :/, dlouho jsem tam nebyla :/, ale doufám, že se mají dobře :).

Annie a Andy se mají suprově :).

CMko pomalu zasychá.

Kylie se má dobře :).

Co si o mě myslíte?

Mějte se hezky !

Ahoj !

Komentáře

Oblíbené příspěvky