Škola -_-

Ahojky, už mám zase o stupeň lepší náladu :).
Za necelý týden škola!
No teda! Já nevím, na co se mám do školy těšit :D. V lavici budu sedět s kamarádkou, takže dobrý, to je plus :). Ale teda minus je že nevím, koho budeme mít na Matematiku! Matika mi moc nejde :/. Ale snažím se. Přijde hodně nových učitelů. Co vy? Jak se těšíte do školy?
Tady je sychravo, takže počasí na nic :/.
Včera jsem byla ,, nečekaně " v knihovně :D. Půjčila jsem si 2 knížky. Jednu knížku už mám přečtenou :D. Ta knížka kterou už mám přečtenou má asi kolem 130 stran. Půjčila jsem si ještě knížku a ta knížka kterou jsem si půjčila má asi 335 stran :O :D. Tak jsem zvědavá, za jak dlouho tu knížku přečtu :D. Čekám, až mi liška napíše na e-mail :). Díky liško :). Mějte se fajn, ikdyž za necelý týden je škola :/.
Ahoj !

Komentáře

Oblíbené příspěvky