Čauvéééés :))))) !

Ahojky, tak píši :), CMkovaný koník pomalu zasychá ;). Je super pocit, když člověk se podívá na svoje 1. CMko :) ! Jak se mám? Jedním slovem - super
Dneska jsem byla na šipkované, to je taková hra, jdete po šipkách a když uvidíte čtvereček a v tom čtverečku číslo, např. 3 a jsou tam šipky, tak jdete po těch šipkách 3 kroky a tam je lísteček a plníte různé úkoly. Bylo to super ;). Dneska jsem byla v knihovně :D. Micka furt nic :(. Čiky se má dobře. Zítra dám na tento blog a na rajče http://lenik3.rajce.idnes.cz/ fotečky které budu zítra fotit na pastvě Annie, Kylie a Andy, doufám, že se Vám fotky z dneška - Vyjížďka , líbili ;). Tak už nějak přemýšlím nad příběhem :) . Doufám, že se Vám příběh bude líbit, ale příběh bude asi až za 14 dní, nevím to přesně. Jsem uplně zažraná do liščina příběhu :). Je to fakt super :). Co Vy ?! Jak se máte?! Mno, už nevím, co mám napsat :D. Budu mít rovnátka na pevno, nevím, jestli se mám těšit nebo ne ( :D ) . Mějte se hezky ! Ahoj !

Komentáře

Oblíbené příspěvky