Nápad !

Ahojky !

Zase si skoro pořád čtu :D. Když jdu spát, když vstanu, pak chvilku obíhám, pak si zase čtu :D. Jsem prostě blázen do knížek. Ale ne, že bych si jenom četla, to NE ! Dělám ještě spoustu dalších věcí. Např.: Včera jsem byla v Třeboni. Dneska jsem doma. Ale ty knížky, které čtu mě musejí bavit, protože když čtu nějakou knížku která mě nebaví, tak jsem otrávená. Ale já mám knížky které mě baví, takže je to super :). Dneska jdu do knihovny, půjčit si další knížky. V pondělí jsem byla také v knihovně. Půjčila jsem si 5 knížek a už ty knížky mám přečtený :D. Nejsou ty knížky extra tlustý, ale mají cca. přes 100 stran každá knížka, takže za den přečtu třeba 3 knížky. Mno jo, mám ráda čtení.

Napadlo mě, že by jsem mohla vymyslet nějaký příběh a napsat ho na tento můj blog.


Co si o mě myslíte?

Vedu tento blog dobře, nebo ne?

Komentáře

Oblíbené příspěvky