Jak jsem se dostala ke sbírání Breyerů

Ahojky, tento článek Vás možná bude zajímat ;), je o tom, jak jsem se dostala ke sbírání Breyerů. Asi před 2 lety jsem narazila na Appy web. Moc se mi to líbilo a chtěla jsem mít Breyera, ale neměla a tak jsem fotila gumové koníky, ale nevadilo mi to ;). Cca. říjen 2012 moje sestra Hanča dostala 1. Breyera. Já ne, ale nějak mi to nevadilo. Vánoce 2012 = Uviděla jsem dárek, rozbalila jsem a vyděla jsem Breyery ! 2 Breyery ( Annie a Andyho ) . Vůbec jsem tomu nemohla uvěřit. Byla jsem moc šťastná ;). Asi na jaře 2013 jsem si udělala tento blog a snažím se o udržovat. Ke Kylie a k Austinovi jsem přišla náhodou, dívala jsem se na Appy web a Lanya nabízela Kylie k prodeji. Hned jsem se hlásila a Lanya mi ješt nabídla k prodeji Austina. A tak jsem přišla ke Kylie a Austinovi. Moc děkuji Lanye. Moje bude Kylie a mojí sestry bude Austin.



Komentáře

Oblíbené příspěvky