Mnoho novinek!!

Ahoj, strašně moc se omlouvám, že píšu až teď, ale vůbec jsem neměla náladu jít na počítač, a když už jsem tam byla, neměla jsem zas náladu napsat :(. Nenapsala jsem už 10 dní :O! To je strašný, ale teď vám to vynahradím, nebojte ;). Budou prázdniny, takže budu mít více času :). Psaly se písemky, takže jsem se hodně učila. Zítra píšeme poslední písemku před prázdninama (konečně :3) a pak už se budem jenom dívat na filmy apod. Velice mě potěšilo, když jsem zjistila, že na vysvědčení budu mít vyznamenání! Hrozilo mi totiž, že budu mít sedm 2 a to už bych neměla vyznamenání, ale z češtiny mi p. učitelka dá prý jedničku, takže budu mít šest 2 a to ještě vyznamenání mít budu :33. Napsala jsem článek o novém přírustku (Billy), tady článek. Je tam jenom 1 komentář, ale u profilku jich je sedm, takže moc děkuji :3. Billy je moc hodný, zvykl si suprově :). Co nejdříve ho vyfotím venku.
6. 6. jsme byli na školním výletě. Jeli jsme vlakem do Hodic, tam jsme vystoupili a uviděli jsme krásný malý domeček a vedle něho zahrada s miniaturními vlakovými kuriozitami, např. kolejnice atd.. bylo to nádherné. Šli jsme kolem toho domečku a tam stál pán a já s Haníkem jsme pozdravily (samozřejmě). On nás zastavil a řekl, že po dlouhé době ho někdo pozdravil a že si máme jít pro odměnu (:DD). Šli jsme do domečku, bylo to tam krásné :3 a dal nám pohlednice, na ně razítka a nějaký letáček, bylo to super. Bylo to vlastně takové muzeum. Na konci článku dám fotku z netu. Pak jsme šli směr Roštejn, cesta do kopce, dalo se čekat, když je to hrad :DD. Tam jsme šli na prohlídku, která byla velice zajímavá :3. Potom jsme šli do (ne)dalekého (autem nedalekého, pěšky dalekého :D) města. Tam jsem se šla podívat s Haníkem do obchodu, kde mají SCH. A velice mě překvapilo, že měli novinky :33!! Žádnou novinku jsme si nekoupily, ale až tam pojedeme příště, možná si nějakého toho Schleicha koupíme. Pak jsme jeli vlakem domů. Pak jsme jeli na koně :). Vzala jsem Beníkovo sedlo ke známému a ten známý dá sedlo v sedláři se kterým se zná. To sedlo je fakt v hodně špatném stavu a sedlář říkal, že takový ještě neviděl :D :(. Ale já chci, aby to nějak zašil, aby z toho nelezla ta látka zevnitř.
Další den byly hry pro puberťáky (tak to nazvala kámoška :D), byla jsem osmá. Jednou z disciplín bylo projet člunem od jednoho konce rybníka ke druhýmu. Byl to rybník na návsi a moc čistej nebyl. S kámoškou jsme makali jak něco, aby jsme se co nejrychleji dostaly do cíle, ale asi v polovině jsme se převrátily :D a já jsem plavala a přede mnou takový nečistoty v tom rybníce :DDD.
Další den jsem jela na sestřeničiné narozeniny, bylo to super.
Každý den hraji tenis, někdy půl hodiny, někdy dvě hodiny, moc mě to baví :3.
Ve čtvrtek jsem byla na koních, jela jsem na Matesovi. Byli jsme na jízdárně, pak tam trenér postavil překážku, Mates byl moc hodnej. Překážku jsme skákali taky celkem dobře. Jenomže poslední pokus se mi nepodařil, najeli jsme dobře, ale po skoku se mi zastavil na místě a já jsem spadla na hlavu a pak na záda. V puse jsem měla trávu a ležela jsem a držela jsem se trávy, protože se mi motala hlava. Po chvilce jsem s pomocí trenéra vstala. Všechno mě bolelo. Mám ještě na čele takovou čárku.
V pátek jsem jela na koně zas, jela jsem zase na Matesovi, byl hodňoučkej, ale začala mě strašně bolet lopatka, asi od toho pádu, nevím, nemohla jsem se skoro otočit. Tak jsem to řekla trenérovi, ten si sedl na Matese a já jsem si zkoušela promasírovat tu lopatku, pomohlo to, a už je to v pohodě :).
Včera jsem byla v nedalekém městě na slavnosti, byl tam průvod a v průvodu jela kamarádka. Pak, když jsem šla, uviděla jsem tam antuku :33 a jak tam na dvou kurtech hrají čtyřhru, na jednom ženy, na druhém muži, samozřejmě jsem se nemohla vynadívat :333.
Dneska přijela návštěva.
Mám se suprově, protože jsem 3. v republice v psaní na klávesnici :3, ve čtvrtek bude vyhlášení :).
Přišla mi statistika, díky.
Navstevnost za minuly tyden (2.6. 2014 - 8.6. 2014) je:
Pondeli: 6
Utery: 18
Streda: 11
Ctvrtek: 10
Patek: 6
Sobota: 4
Nedele: 3

Celkem: 58
Tady fotka toho muzea a odkaz (fotka je z internetu) :

Komentáře

Oblíbené příspěvky