Prázdniny :3

Ahoj, začínají prázdniny :33! Super!
Dneska se mi totálně nechtělo vstávat :DD, ale pak jsem teda vstala :D když je to naposled před prázdninama :D.
Vysvědčení je moje nejhorší :(, mám šest dvojek - Angický jazyk, Německý jazyk, Zeměpis, Matematika, Přírodopis, Fyzika. Ale mám vyznamenání. Dostala jsem pochvalu za aktivní činnost v programu GLOBE a 2 knížky (za administrativu a za Globe). Na klavíru jsem dostala jedničku.
Odpoledne jsem jela na koně, Beník už se lepší :). Jela jsem na Matesovi, snažil se :)*. Pak přijela nová kobylka (kterou tam má ustájená jedna paní, nová členka), jmenuje se Magistra a říkáme jí Megí a je krásná :3 jak se nese :D. V neděli se jedu podívat na závody - dostih a parkur (myslím :D), už se těším :). Dneska jsem hrála tenis a velice mile mě překvapilo, že všechny české tenistky postoupily :), Tomáš Berdych bohužel prohrál :/.
Teď budu většinu času trávit u koní :).
Za týden v neděli jedu na tábor s koňma, budeme spát ve stanech :3 už se moc těším, nevím, jestli tady budou přednastavený články.
Užívejte si prázdniny !!!

Komentáře

Oblíbené příspěvky