Téma týdne - "Bloguju, protože"

Ahoj, po delší době píši článek na téma týdne. Toto téma se mi líbilo, tak na něm napíšu ;). A shodou náhod zrovna tohle téma vymyslela moje kamarádka Sonča! Super nápad, Soni :)!

Svůj první blog (tento), jsem založila 24.4.2013. Pamatuji si na svůj první článek! Hodně dlouho jsme s Hančou chodily na Appy web. Četly si články, dívaly se na modely, psaly ve zprávách. Bylo to tam hodně dobrý, bohužel to pak upadlo v zapomnění..:/

Koukala jsem na různé blogy, jak tam lidi píšou o modelech, fotí je, vymýšlí příběhy apod. Tak jsem se rozhodla, že si taky založím blog. A tak nějak se to rozjelo.

Blogování mě moc baví :). Je to takový můj deníček. Asi někteří víte, že moc ráda píšu, takže tady se můžu rozepsat, co se za poslední dny dělo, apod...

Omlouvám se, že poslední dobou je tento blog spíše o mém životě, než o modelech. Stydím se za to, snažím se to napravit...

A proč blogujete vy :)?

PS. Na TOMTO blogu byla soutěž, kde se mělo podle sebe odpovídat na otázky. Soutěž jsem vyhrála, děkuji moc za hezký diplomek :).


V úterý jsem byla fotit přírodu, makro apod. Fotky jsou ZDE. Nejvíce se mi líbí tyto fotky :).





Komentáře

Oblíbené příspěvky