Biatlonové závody

Ahoj, tento článek bude o dvou biatlonových závodech, kterých jsem se účastnila jako divák, fanoušek, ,,fotograf" :D.

Kdo čtete můj blog pravidelně tak víte, že se zajímám o dost sportů (tenis, atletika, biatlon, koně...). Před rokem jsem měla možnost vyžkouset si biatlonový trénink v nedalekém klubu. Článek ZDE.

Oba závody se konaly v tomto areálu. První byly 6. května - Kvalifikační regionální závod Českého poháru a druhé 3.-4. června - 1. Český pohár v letním biatlonu Ž + D + D (žactvo, dorost, dospělí). Byla jsem na obou závodech, celkem všechny tři dny.

6. května - Kvalifikační regionální závod Českého poháru

Tento den se běžely vytrvalostní závody a poté ještě štafety.
Vytrvalostního závodu se účastnili i ti nejmenší (přípravka - cca do 3. třídy ZŠ) a pak samozřejmě žáci, dorost a dospělí.
Vážení zbraní

Pomoc nejmenším při střelbě

A zde již dorostenci/dorostenky, kteří střílejí při vytrvalostním závodě 2x vleže a 2x vestoje.

Tenhle klub nejde nemilovat <3!

Po obědě se konal štafetový závod.
Rozdělování startovních čísel

Kdo zrovna nezávodil, mohl si zastřílet laserovou puškou. Také jsem si to zkusila:-)

Nástřel

První týmy jsou již připraveny na startu

A je odstartováno!

Trestné kolo

Na konci dne bylo slavnostní vyhlášení vytrvalostního závodu a štafet.
Ocenění

Společná týmová fotka nakonec :-). Kdo mě najde?


Byly vidět krásné výkony od všech závodníků. Počasí přálo, takže jsme si užili skvělý biatlonový den :-).


3.-4. června - 1. Český pohár v letním biatlonu Ž + D + D

V sobotu se běžely vytrvalostní závody. Dopoledne dorost a dospělí, odpoledne žáci (těchto závodů se neúčastnily přípravky).

Na střelnici

Střelba vestoje neboli stojka

Počasí bylo opravdu tropické

V poledne proběhlo vyhlášení, poté byla pauza na oběd a odpoledne závodili žáci.


Zde se přibíhá na střelnici - zóna klidu

Seběh po střelnici

Po závodě proběhlo slavnostní vyhlášení.

Medaile od Českého svazu biatlonu

Tímto dnešní den končil. Jela jsem domů a těšila se na nedělní sprinty.


Jak už jsem psala v neděli byly sprinty. Pořadí se prohodilo a dopoledne začínalo žactvo.
Sledování časomíry při startu


A slavnostní vyhlášení....
Medaile


Odpoledne závodil dorost a dospělí

Vážení zbraní

Fronta byla pořádná


Cíl

Prudký seběh ke střelnici

Příprava na střelbu

A poté proběhlo slavnostní vyhlášení.

Oba dva závody (květnové i červnové) byly skvělé, jsem ráda, že jsem tam mohla být :-).

Moc se těším znovu s biatloňáky na viděnou! Mám to tam moc ráda <3.

Komentáře

Oblíbené příspěvky