Školní výlet Jihlava - podzemí a ZOO

Ahoj, dnešní článek bude o školním výletě, na kterém jsme byli 13.5. v Jihlavě - podzemí a ZOO.

V 8 hodin jsme vyjížděli autobusem od školy. Jihlava je od nás blízko (cca 45 min), takže nebylo za potřebí vyjíždět v brzkých ranních hodinách.

Autobus nás vysadil kousek od centra. Došli jsme na náměstí a jelikož jsme ještě měli dost času do prohlídky podzemí, tak nám dali učitelé na půl hodiny rozchod.
Já jsem si vyfotila pár fotek a pak si sedla na lavičku a četla si :D.
Když jsme se sešli, tak jsme se vydali do podzemí. Vchod byl hned na náměstí, vedle kostela.

Do podzemí jsem nebrala foťák, protože jsem si myslela, že tam bude tma a z fotek nic nebude. Nakonec tam bylo pěkné světlo, takže mě mrzí, že jsem ho nechala nahoře, ale tak co se dá dělat.

Měli jsme velmi milou a sympatickou průvodkyni, což je myslím základ k úspěchu :))).

Prohlídka trvala cca 45 minut.

Nejlepší informace byly na konci. Paní nám ukázala takový výklenek, který jihlavské podzemí proslavil po celé ČR i v zahraničí. Myslím že v roce 2001 nebo tak nějak, byla o něm natočena reportáž v dokumentu Na vlastní oči. Když si to zadáte do YouTube, tak vám to najde.
Prý je to tomto výklenku napsána i kniha, mají ji v knihovně, tak se moc těším, až si ji přečtu :).

A potom o pár kroků dál, když se chodba zhasla, tak na světě svítila. Bylo to fakt skvělé :)!


Po velmi povedené a zajímavé prohlídce jsme se vydali do ZOO.

V ZOO jsme měli cca 2 hodinový rozchod.
Chodila jsem s Hančou. Co nejdříve jsme se vydaly k žirafám, na které jsme se obě moc těšily. Cestou jsme potkaly vydry a tuleně <3.

Asi únava


Cestou jsme to vzaly přes kočkovité šelmy, pštrosy, hrocha, ukázky sokolnictví a pak už jsme byly u žiraf!

Schválně jsem si kvůli tomu vzala tématické triko - s žirafama :D. Tak co myslíte, je tam podoba :D?

Všechny tři :)

<3

Žirafa a jihlavské věžičky :-)

A pak jsme šly na surikaty. Chudák jedna vylezla nahoru na zídku (nevím, jak se tam mohla dostat) a nevěděla jak dolů. Dlouho tam tak chodila a přemýšlela. Přední nohy by šly, ale pak se vždycky zadními vrátila zpátky nahoru. Nakonec se odhodlala a skočila. Naštěstí se jí nic nestalo. Chudák, bála jsem se o ni.

Tam vzadu ji můžete vidět

To je ona

A pak jsme šly zase dolů podívat se na další zvířátka.

Je tam krásné prostředí :-)!

Něco pro Sonču :-). Orel mořský




Jeden malý klokánek tam měl moc pěkný "byteček" :D. Obraz, dveře (nad nimi žehličku), postýlku jako krmelec... :D



Viděly jsme spoustu zvířátek včetně dvou lenochodů, kteří lezli ve stromech :D, bylo to fakt super. Mohly jsme se podívat, jak chodí k misce. A nejsou zase až tak pomalí :-), jsou hodně obratní.

Omlouvám se za horší kvalitu fotky, ale bylo to focené za šera a ještě se furt pohyboval :D.

Pak už jsme se vracely na místo srazu. Potkaly jsme plameňáky se svými mláďátky.



Ještě jsme se zastavily v pěkně udělané africké vesničce.

A v pěkném, velkém výběhu měli kapibary.
Ta první je nejlepší :D, jak leží.


A potom už jsme měli sraz.

Šli jsme do CityParku, kde jsmě měli cca hodinový rozchod. Já jsem šla na jídlo a pak na knížky :D.

A pak už cesta domů :-). (Když jsme přijeli, tak jsme s Hančou jely rovnou na koně :D, byl to náročný, ale moc pěkný den :-)).

Byl to skvělý výlet! Počasí krásně vyšlo.

Všechny fotky najdete ZDE.



Za chvilku pojedu na koně a večer do Telče na koncert Michala Hrůzy. Mám ho moc ráda, několikrát jsem sem přidávala ke článkům jeho písničky :-). Už se moooc těším!!!

Mějte se krásně a u dalšího článku ahoj!

Komentáře

Oblíbené příspěvky