Před táborem

Ahoj, v neděli jedu na tábor :). Už se mooc těším! Ti, kteří čtou můj blog pravidelně, vědí, že poprvé jsem na tomto táboře byla v roce 2014 - jako táborník (bohužel to nedopadlo podle mých představ), pak v roce 2015 podívat se na jeden den. Kdy se nás vedoucí zeptal, jestli bychom nechtěly jet příští rok jako pomocné vedoucí ke koním, souhlasily jsme a tak jsme tam v roce 2016 byly jako pomocné vedoucí. Tento rok budeme mít stejnou funkci.
Budu tam od neděle do soboty (2.-8.7.). Pak Vám o tom samozřejmě napíšu článek.
Snad vyjde počasí.

Na dny, kdy budu pryč jsem přednastavila dva články (úterý a pátek). O čem budou to vám zatím neprozradím ;).

Jak u vás dopadlo vysvědčení? Já jsem si některé předměty zlepšila (největší radost mi udělala fyzika). Některé bohužel zlepšila, ale v průměru mám lepší známky než v 1. pololetí. Ale furt mě tam jeden předmět štve... :/

Užijte si kráné, slunné prázdniny, plné pohody a odpočinku! Budete na nějaké brigádě? Já s Hančou půjdeme 3. týden v červenci na dačickou věž. Jinak budeme skoro furt u koní :D.


PS. Mám ráda tenis, to asi víte. O letních prázdninách jsem chodila na tréninky na antuku. Trenér, který mě trénoval už zde působit bohužel nebude. Má práci. Tudíž jsem si domluvila, že bych chodila hrát za taťkovým kamarádem do nedaleké vesnice. Také trénuje děti.
Zítra tam jdu na první ,,trénink" (poradu). Tak mi prosím držte palce, ať to vyjde :). Díky!

Mějte se krásně, ahoj :)!

Komentáře

Oblíbené příspěvky