Jedna velká omluva

Ahoj, strašně moc se omlouvám, že jsem dlouho nenapsala, ale bylo toho teď strašně moc a na počítač jsem se skoro nedostala.

V co nejblizší době bych měla udělat profil Onyxovi :D (už to slibuji strašně dlouho :X :D :D). V jednom článku Vám chci napsat o dvou biatlonových závodech, kterých jsem se účastnila jako fanynka.

Ještě Vám chci napsat o jezdeckých závodech, které se konaly v nedaleké stáji a potom o Dětském dnu ve Slavonicích, na kterém jsme byli s koníky.
Téda, je toho nějak moc :D.

V neděli se zúčastníme Dětského dne v nedaleké vsi, budeme tam pomáhat a budeme v převleku. Děti u nás budou plnit různé úkoly.

V úterý jedeme na školní výlet. Strašně dlouho jsme se nemohli rozhodnout, kam pojedeme, a tak jedeme do Jihlavy (1 hodina cesty) do ZOO (kde jsem se třídou byla naposledy ve 3. třídě :D, a každý tam byl min. 3x :D) a pak do podzemí.
Ale těším se. Hlavně na žirafy. Ty mám nejradši.

Bohužel jsem se dozvěděla, že trenér, který mě trénuje každé prázdniny (tenis), už tady nebude. Moc mě to mrzí :( :( :(... Ale budu hrát stále.

Jaké máte plány na prázdniny?
My pojedeme 1. týden na koňský tábor jako pomocné vedoucí. Byly jsme tam jako pomocné vedoucí už minulý rok. Těšíme se :). Snad vyjde počasí.

To je pro dnešní článek vše. Tento byl spíše informační. V dalších článcích budou již slíbená témata :).


Přeji Vám pěkný víkend!

Komentáře

Oblíbené příspěvky