Jezdecké závody a Dětský den

Ahoj, vítám Vás u článku, který bude o dvou akcích, kterých jsem se s koníky účastnila.

13. května jsme se zúčastnili jezdeckých závodů v nedalekých Plačovicích.
Vypsány byly dvě jízdy zručnosti a dvě drezúrní úlohy.

Prvně se jela jízda zručnosti s vodičem. (jízda zručnosti je trať, kterou s koněm absolvujete a přitom plníte různé úkoly a překonáváte překážky - např. slalom, zacouvání, odnést kelímek z jednoho místa do druhého) V této disciplíně soutěžili ti nejmenší. Také jsme tam měli děti od nás z kroužku, které jsme vedli a pomáhali jim.
Poté se jela jízda zručnosti (bez vodiče). Té jsem se zúčastnila na Juráškovi.

Následovala ,,lehčí" drezúrní úloha. Tu jsem si také zkusila zajet. Jela jsem na Jumbovi. Jumbo je moc šikovný, takže mi hodně pomohl :).

Poslední disciplína byla ,,těžší" drezúra. Té jsem se již neúčastnila.

Snažila jsem se fotit, ale jízdy zručnosti jsem bohužel nestihla. Tak mám aspoň drezúry.

Bohužel při poslední disciplíně se strhla průtrž mračen, takže dekorování proběhlo ve stodole.

Každý účastník dostal cenu, je to tak dobře, že i ti nejmladší byli oceněni :).

Všichni dostali balík mrkve, moc pěkný pohár (alá podkova) a kartáč na čištění např. srsti z oblečení.

Fotky najdete v albu na naší facebookové stránce klubu. Odkaz ZDE.

Byly to moc povedené závody, velké díky pořadatelům :-)!

_______________________________________________________________________________________________________________
V sobotu 27. května jsme se s koníky zúčastnili Dětského dne ve Slavonicích. Vyšlo krásné počasí. Moc jsme si to užili a doufáme, že se dětem jízda na koních líbila. Fotky znovu na naší stránce. Odkaz ZDE.

Obě akce se moc vydařily a moc jsme si je užily :-).


Zítra jedeme na školní výlet do Jihlavy. Moc se těším. Beru s sebou foťák, potom napíšu článek :).

Mějte se hezky a u dalšího článku AHOJ!

Bohužel tento článek píšu podruhé, což mě štve :D. Minule se mi smazal...

Komentáře

Oblíbené příspěvky