24 MTB Jihlava

Ahoj, v pátek jsem se zúčastnila zahájení 24 MTB Jihlava. Co to je? 24 hodinový závod na kole v okolí Jihlavy. V pátek je začátek (hrají kapely), v sobotu start a v neděli konec.
V pátek hrály kapely - Karel na nákupech, Imodium a Žlutý pes. Znala jsem pouze poslední jmenovanou.
Přišli jsme tam před 19 hod. Zaposlouchali se do písniček, jedli, mluvili, trénovali texty k písničkám :D... Žlutý pes začal ve 21:30. Na toho jsem se těšila, protože některé písničky (Modrá je dobrá, Sametová, Náruživá) znám a poslouchám :). Půl koncertu jsem stála frontu na jídlo :D :/, ale bylo to super :)! Známé písničky mám na videu, ale to mi sem bohužel nejde přidat. Proto přikládám originální písničky :). Byl to fajn večer :). Na závěr přikládám jednu nekvalitní (za což se omlouvám Zamračený) fotku.





Za týden jedu se školou do Brna na divadelní hru Rozmarné léto (četli jste knížku? Já ji mám v seznamu maturitní četby). Bude se to hrát v cirkuse (což je pěkně tématické :)). Těším se :). Pak napíšu článek ;).

Komentáře

Oblíbené příspěvky