Brno

Ahoj, včera jsme byli se školou v Brně na divadelním představení Rozmarné léto. Knihu jsem četla, mám ji zařazenou k maturitě, takže jsem se moc těšila, jak to bude zpracované :). Divadlo se hrálo v šapitó (takže to bylo hezky tématické) půjčeném od Cirkusu Berousek. Šapitó bylo postaveno v Lužánkách.

Od školy jsme vyjížděli v sedm hodin. Představení začínalo v 10. Mezitím byla cca 15 min. přestávka. Končilo se cca ve 12:15. Začátek mě moc nebavil, protože tam vystupovali klauni, kteří v knize vůbec nejsou. Chtěli asi pobavit diváky a dát více času na přípravu hercům.
Potom se začalo hrát a bylo to super. Nad oponou hrála živá kapela! To bylo moc hezké.
Při hře natočili klauni hercům pivo a dali i divákům :D. Rozdávali i ZONky :D. To bylo fakt skvělé :D.
Herci museli projít artistickým výcvikem, což bylo určitě hodně složité, protože některé kreace byly hodně náročné.
Ale jedno mínus to mělo. Hrozné vedro!! A to jsme seděli ještě na té lepší straně, kde nám pod nohama pouštěli čistý vzduch. Druhá strana tam ten čistý vzduch vůbec neměla. To měli hrozné. Chudáci... Ale zase je klauni postříkali rozprašovačem :D.
Teď přikládám pár fotek a k tomu komentáře :)

Před představením


Jelikož se děj odehrává také na plovárně, hned u diváků (byla jsem v první řadě) byla voda a tam lodička. Na další fotce uvdíte, jak plavali :D.

Na nohou měli holínky a chodili :D

Na plovárně

Výborná kapela








Cirkus zvenku

Naproti bylo jezírko :)

Omlouvám se za špatnou kvalitu fotek v cirkuse :(.

Potom jsme se přesunuli na město, kde jsme měli přes 2 hodiny rozchod.
Dali jsme si jídlo, něco málo jsem vyfotila a pak seděli a povídali si se spolužáky :).
Přikládám pár fotek z města










Byl to krásný výlet. Vyšlo nádherné počasí :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky