Nabitý týden

Ahoj, jelikož je tento týden maturitní a my máme předělaný rozvrh a každý den 5 hodin (ve čtvrtek 4), na každý den jsem si naplánovala, co budu dělat.

V pondělí jsem byla sbírat fáborky po distanční jízdě.
V úterý jsem vyjezdila 2 koně na 2 místech :D. Prvně jsem byla u nás ve stáji, vyjezdila Juráška, i jsme si párkrát zaskákali. Potom jsme jeli do nedaleké vesnice, kde jsou dvě kobylky. Jedné je 9 let, před rokem porodila hříbě a cca 2,5 roku nebyla pod sedlem, takže se s ní začína jakoby od začátku. Je moc šikovná. Na ní jela Lucka, kobylka se jmenuje Lusy, já jela na šikovné Lindě. Takže 4 L :D (Lucka - Lusy, Lenča - Linda). Také jsem Lusy vyfotila, tak přidávám pár fotek. Je to krasavice :).





Ve středu jsme byli u nás na koních, udělali jsme si dlouhou vyjížďku po lese.
Ve čtvrtek jsme měli jen 4 hodiny. Po obědě jsem vzala pejska Bojara na procházku okolo rybníků, kde jsme byli hodinu a půl. Když jsme došli na konec cesty k silnici (cca 4 km) začalo pršet. Byla tam pod střechou lavička se stolkem, tak jsme si tam cca za 10 minut sedli. Potom už pršelo jen trošku. Otočili jsme se a šli domů. Celou dobu na pěší zóně jsem měla Bojara na volno. Byl moc hodný. Hezky si mě hlídal. Vždycky se ohlédnul, kde jsem, popř. počkal :). Bylo to krásný <3.
Potom jsem šla za kamarádkou, půjčila si od ní Mikyho a šla s ním se spolužačkou a jejím bráchou na procházku v kočárku. Byli jsme na zmrzlině, Miky mezitím spal :). Byli jsme s ním venku hodinu a půl. Když jsme ho vrátili a šla jsem domů, byla jsem úplně utahaná :D. Celé odpoledne na nohách. Uchozená jsem byla dost :D. Ale bylo to fajn =).
Přikládám cca měsíc staré fotky s Mikym :).



V pátek dopoledne jsme se ve škole fotili. Ale jelikož pršelo, tak jsme se fotili v aule :/. Odpoledne už bylo naštěstí hezky. Byla jsem na koních. Byl kroužek pro malé děti. Vzali jsme je na vyjížďku po lese a potom se chvilku trénovalo na louce. Na kroužek chodí i malá holčička, která je ve ŠKOLCE! V září půjde do 1. třídy. Jezdí na Shetlandském poníkovi Beníkovi. Je moc šikovná. V pátek jsem ji poprvé pustila samotnou :). Zvládla to suprově.
Večer jsem byla pomáhat ve Slavonicích na Noci kostelů. Bylo to krásné! Přikládám pár fotek :).


Na každé lavici byly z obou stran svíčky

Tyto svíčky tam dávali návštěvníci. Bylo jich hodně :)

Okolo zdí jsem vyskládala svíčky :)


V sobotu jsme byli s koníky na Dětském dni ve Slavonicích. Naštěstí jsme byli v chládku, ale stejně to byla makačka... Byli jsme tam od 13 do 18 hod.! Svezli jsme cca 500 dětí!! Což je 100 na koně. Masakr :D... Koníci byli moc hodní a šikovní <3.
Já s Juráškem

Jurda

Jurda je kámoš se všemi :D <3





V neděli dopoledne jsem byla fotit za naše město pole plné máků. Jsou tam červené a fialové! No prostě nádhera <3!! Pokochejte se ;).
Ze silnice





Ta včelka :)

Byla to jedna velká nádhera :) <3!
Celé album Makové pole najdete ZDE.
Odpoledne jsme byla na koních :).

Byl to náročný, ale velmi povedený týden :). Co jste dělali vy?

Komentáře

Oblíbené příspěvky