Výlet

Ahoj, v neděli jsem se vydala s přáteli na třídenní výlet.

Vyjeli jsme v neděli po 15. hodině. A kam jsme jeli? Ke Znojmu, konkrétně do Břežan, kde jsme se ubytovali. Bylo to tam nádherné <3! Obrovská zahrada, krásné květiny, no prostě nádhera! Vedle měli i výběh s koníky, ale bohužel jsem je nestihla vyfotit, protože přes den jsme byli pryč a ráno je vždy pustili do jiné ohrady.



Přijeli jsme tam v 17 hodin. Vybalili jsme si, zahráli na zahradě hry a večer se dívali na film.
V pondělí byl na programu Aquapark v Pasohlávkách. Nikdy jsem tam nebyla a moc se těšila :). Otvírali tam v 10 hodin. My jsme přijeli v 10:05 a už byla fronta až ven :D :D :D!!!


Byli jsme tam do čtyř :DDD. Zkusila jsem si všechny atrakce (i U rampu, kterou když jsem viděla, tak jsem rázně odmítla :D - nakonec jsem ji šla 3x :'D). U té U rampy je na začátku hrozný volný pád :D. Byl tam trychtýř, na ten jsem šla taky 3x a ani jednou se nám nepovedlo dojet normálně, vždycky jsme dojely zádama napřed :D. Pak tam byla skluzavka Kamikadze. Skluzavka, která je hrozně příkrá, taky volný pád, jako u U rampy. Taky jsem ji šla 3x, hrozně jsem se bála :D. Byl tam tobogán, který Vás i vyfotí, atd., atd. Nejhorší bylo, když se na danou atrakci šlo poprvé, to se člověk bál a nevěděl, co od toho má čekat, ale pak to bylo dobrý :). Je tam také vodní bar :D. Taky jsme byli ve venkovním bazénu. Byla to jedna velká paráda. Moc jsem si to užila =).
Potom jsme jeli do Mikulova, kde jsme nakoupili na večerní ohýnek a šli se podívat na náměstí a na zámek. V Mikulově jsem byla, takže jsem si to tam vybavovala, ale moc ráda jsem se tam vrátila, protože to tam je nádherné :). No, posuďte sami.



Svatý kopeček


Pálava

Kašna




Večer byly čarodějnice, tak jsme si udělali ohýnek.

V úterý jsme jeli domů přes Vysočinu, jeli jsme k známému rodině a potom na Devět skal.
Pampeliškové pole :)



Kořeny všude


Balvany a kořeny. Šlo se špatně

Spadlý strom přes cestu

Výhled z hlavní skály







Domů jsme přijeli v osm hodin večer. Najeli jsme cca 370 km.

Byl to úžasný výlet na který budu moc ráda vzpomínat. Ten jen tak něco nepřekoná :).

Počasí vyšlo naprosto parádně! Stále svítilo sluníčko.

Více fotek je ZDE.

Komentáře

Oblíbené příspěvky