Mořský svět a ZOO Praha

Ahoj, ve čtvrtek 10.5. jsme se vydali se školou na exkurzi do Prahy. Prvně jsme navštívili Mořský svět v Holešovicích, kde jsme strávili cca hodinu. Poté jsme šli Stromovkou k přístavu (viděli jsme jízdní policii :)), cca půl minuty jeli na přívozu přes Vltavu :D a šli do ZOO, kde jsme byli 4 hodiny. Já už jsem tam byla (před 2 lety), takže jsem trošku věděla, co kde je, ale jen trošku (u žiraf a slonů), protože jsme to minule nestihli projít všechno :D. Což snad ani nejde, protože to je velké! Chodila jsem se sestrou Hančou, snažily jsme se projít skoro všechno. Začaly jsme nahoře a po dvou hodinách šly dolů. Tam jsme si daly oběd a pokračovaly v kochání se u zvířátek. Hodně jsem fotila. Přikládám sem nějaké fotky. Všechny najdete na rajčeti. Odkaz na konci článku :).
Byl to super výlet! Moc jsme si to užili! Teď nás čeká 29.5. divadlo v Brně a 20.6. třídní výlet - Hluboká. Tohle byl výlet s biologií. Takže to máme našlapané :D, ale moc se těšíme :).
Počasí vyšlo krásně, horko hrozný :D! Ale aspoň, že nepršelo :).





Nádherné mušle!

Nemo :D (klaun očkatý)




A už v ZOO. Lední medvědi byli nejlepší :) <3


<3

Koně Převalského. Je tam i hříbátko :)

Los



Žirafa <333

Skvělý pózy veverek :D

Stihli jsme krmení vyder :)

Praha :)

Tučňáci

Tučňáčí láska <3

Bez makra? To bych nebyla já :D



Kačeny nad vstupem na záchody. Fakt jsou živí :D, pak uletěli

Tohohle fešáka jsem slyšela zařvat :)


Ríša se předváděl :D

Byla to prostě pohoda 8-) ;)

Všechny fotky najdete ZDE.

Komentáře

Oblíbené příspěvky