Dětský den a Target sprint

Ahoj, v půlce června jsme byly s Hančou na Dětském dni v nedaleké vesnici, kam jsme jako malé jezdily na karnevaly, dětské dny a různé akce pro děti. Nyní jsme byly v roli pořadatelů. Téma byli piráti a námořníci. Sladily jsme se do pirátů. Jelikož jsem před 2 lety hrála Piráty z Karibiku na klavír, tak jsem vzpomínala, co jsem měla na sobě při koncertě a to samé jsem si oblékla i na Dětský den. Každá jsme měla své stanoviště. Hanča byla u přetahované a já u Ariadniny niti. Dětem jsem zavázala oči šátkem, jednou rukou se držely provazu a druhou ruku měly před sebou, aby do něčeho nenarazily, a chodily trasu podle provazu. Někdy to bylo krkolomné, ale všechny děti to skvěle zvládly :-). Děti si odpoledne moc užily a za odměnu dostaly trička a mohly si opéct buřta. Přikládám pár fotek.
Náš tým

S Hančou (já jsem ta v červené sukni :D)

U Hanči na stanovišti

U mého stanoviště


Všechny fotky naleznete ZDE.

V sobotu 7.7. jsem byla na biatlonových závodech v Target sprintu v nedalekém biatlonovém klubu. Target sprint je nová disciplína, při níž se běží 500 m, poté střelba ze vzduchovky a pak zase běh na 500 m. Ženy i muži běželi za den celkem 3 závody. Domácí biatlonisté (červená trika) si vedli moc dobře :-). Koukněte na fotky ;-).

Start mužů

Na střelnici

Start žen


Ženy na střelnici

První žena vbíhá do cíle

Start posledního závodu mužů z jiného pohledu

Obě akce se podařily a počasí vyšlo krásně :-). Snad Vás článek bavil. Těším se na Vás u dalšího, ahoj!

Komentáře

Oblíbené příspěvky