Tábor

Ahoj, v dnešním článku bych Vám chtěla napsat o prvním letošním táboře, na kterém jsem byla.
Tábor byl 1.-7.7. Nebyla jsem tam do soboty, ale pouze do pátku, protože jsem se musela připravovat na druhý tábor, na který jsem jela v neděli 8.7.
Popíšu Vám, co jsme každý den dělali.

NEDĚLE
Tábor byl cca 20 km od mého bydliště, takže jsem to v té vesnici celkem znala.
Na místo jsme přijeli po 16. hodině. Spalo se ve velké budově na dvoupatrových palandách. Spala jsem nahoře a nespadla jsem :O :D! Kluci a holky měli pokoje odděleně. Velký holčičí pokoj byl také klubovna, kde jsme se scházeli. Po vybalení nejnutnějších věcí se začalo se seznamovacími hrami. Děti měly na zahradě nafouknuté balonky se svým jménem, které musely propíchnout a uvnitř byl papírek s nápisem, ve kterém týmu budou. Poté se šlo do jídelny a bylo rozřazování do týmů. Dětí bylo celkem 20, 4 týmy, v jednom týmu logicky 5 dětí. Každý tým měl dva oddílové vedoucí. Já jsem byla oddílová vedoucí žlutého týmu. Pojmenovali jsme se Flíčci. Pak jsme se odebrali do klubovny, kde se hrály poznávací hry. Např. že jsme si házeli klubko provázku a každý řekl své jméno a držel kus provázku. Když se všichni představili, tak se začalo od konce a dotyčný musel říkat jméno toho, kdo byl před ním. Když se děti sprchovaly a připravovaly na večerku, tak jsme si sedli do kuchyně a řešili program na další den. Což jsme dělali každý večer.
Vlajka našeho týmu
Prezentace

PONDĚLÍ
Každé ráno byla rozcvička. V 8 hodin snídaně. Po snídani jsme se přemístili na zahradu, kde měl každý oddílák své stanoviště s úkolem. Já jsem měla šipky. Bylo vcelku težké se trefit. Trefit se nebyl takový oříšek jako to, aby v terči šipka zůstala. Protože terč nebyl pevně přikotven k zídce, takže se houpal.
Po obědě a poledním klidu jsme jeli autobusem do nedalekého města, kde jsme chodili a děti sbíraly body.
Večer se promítaly fotky a zážitky z města.
Na mém stanovišti

ÚTERÝ
Dopoledne byly hry na fotbalovém hřišti.
Odpoledne se šlo nakupovat na náves do Coopu. Vedle je takový "pěkně" zelený rybník. Jeden oddílák vymyslel sázku. Kdo chce, bude soutěžit ve hře Kámen, nůžky, papír. Ten, kdo prohraje musí do zeleného rybníka strčit hlavu. A kdo prohrál :D? No samozřejmě ten, kdo to vymyslel :D. Já jsem se naštěstí neúčastnila. Takže tam strčil hlavu. Dokonce 3x :D když už byl namočený. Naproti kluci zrovna chytali ryby a křičeli na něj: ,,Tam je sumec!" :DD
Pak jsme drátkovali stromečky na kamínky. Dělali jste to někdy :)? Já to dělala poprvé a chtěla bych si to doma zkusit znovu. Bavilo mě to.
Po věčeri byla na návsi pod altánkem talentová soutěž, kde děti ukázaly své dovednosti. Např. hra na flétnu, trubku apod..
Má 100% soustředěnost :D

Můj výtvor

STŘEDA
Dopoledne se děti připravovaly na 9 kilometrový výlet na kostel. Já jsem s dětmi nešla pěšky, ale jela autem, protože někteří nemohli chodit (mohli, ale ne delší trasy). Ještě předtím jsme jeli nakupovat. To byl velký nákup. Brala jsem např. 15 tatranek :D. To se mi normálně nestává :D. Autem jsem jela proto, že jako jediná to zde znám, takže jsem ukazovala cestu.
Děti našly cestou dvě igelitky hub :O! Příští dny byla smaženice :).
Do kostela jsme se mohli podívat a zajímavosti nám o něm pověděl p. farář. Cesta zpět proběhla autem.
"Domů" jsme přijeli všichni uřícení. I já, i když jsem nešla pěšky, ale jela jsem několik cest a to bylo taky vcelku náročné.
Večer byl oddechový - koukalo se na film.

ČTVRTEK
Ve čtvrtek jsem vedla rozcvičku já. Po snídani se šly hrát různé hry na fotbalové hřiště. Já měla kubb, ale trošku v jiném podání. Postavila jsem cca 10 cm od sebe dva dřevěné špalky, to samé jsem udělala o pár metrů dál. Soutěžily vždycky dvě děti z různých týmů proti sobě. U mého stanovistě měly za úkol špalky shodit dřevěným kolíkem na co nejméně pokusů. Zdá se to lehké, ale zas tak lehké to nebylo. Někteří se u mě, chudáci, mořili celkem dlouho. A to jsem musela ještě vzdálenost zkrátit.
Odpoledne jsme chtěli děti vzít na fotbal, nebo vybíjenou, ale začalo pršet. Tak se hrál kvíz. Po kvízu se šlo do jídelny na výbornou zmrzlinu. Pršet naštěstí přestalo. Rozdělal se oheň a byl táborák. Večer jsme děti vzali na fotbal a vybíjenou. Moc je to bavilo :).
U ohně

PÁTEK
Poslední den :(. Děti jsme vzbudili v 6 hodin, protože byla nachystaná hra. Než se vzbudily, tak jsme se my, oddíláci, rozmístily různě po vsi, kam měli dojít. Chodilo se po týmech a každý tým měl dojít na jiné místo. Já jsem byla u autobusové zastávky. Být tam o půl sedmé ráno bylo takové zajímavé :D. Děti ke mě dorazily, já jsem jim dala text, který potřebovaly a poslala jsem je na náves do altánku, kde se sešly a odtud došly na snídani.
Po snídani bylo loučení :(. Dostala jsem diplom, fidorkovou medaili na památku apod. Se všemi jsem se rozloučila, udělali jsme si společnou fotku. Dopoledne děti odjížděly na opevnění, proto jsem musela odjet už ráno.
Byl to úžasný tábor. Hrozně se mi tam líbilo a doufám, že pojedu i příští rok <3!
Počasí vyšlo nádherně :). Kromě jednoho krátkého deštíku ve čtvrtek bylo krásně. (Což bohužel nemohu říct o počasí na dalším táboře :(. Ale o druhém táboře zase jindy.)

Komentáře

Oblíbené příspěvky