Běh pro hospic v Telči

Ahoj, v neděli 5.8. jsem se zúčastnila 2. ročníku běhu pro hospic v Telči. Je to taková charitativní akce, kde výtěžek jde právě pro telčský hospic. Telč je blízko od města, kde bydlím, takže jsme tam byli na chvíli. O akci jsem se dozvěděla týden předem. Byla jsem moc ráda, že se mohu zúčastnit a pomoci dobré věci něcím, co mě baví - sportem. Závod byl dlouhý 3 km. Domluvila jsem se se známými, kteří bydlí v Telči, že poběžíme společně. Start a cíl byl v Telči na náměstí. Závod vedl okolo zámku, parkem a dalšími místy ve městě. Stejnou trať jsem běžela i při Běhu pro Světlušku. V Telči jsem měla cca o 2 nebo 3 minuty lepší čas. Celkem se zúčastnilo přes 700 lidí! Nebylo to o tom, kdo vyhraje, ale všichni jsme běželi pro dobrý pocit z toho, že se hýbeme a u toho i pomáháme :-). V cíli byly malinké rozprašovače s vodou a samozřejmě kelímek s vodou pro každého účastníka + perníková medaile. Přispět se nemuselo pouze zaplacením startovného, ale také koupí trička nebo sukně. Já jsem měla sukni, mamka sukni i tričko. Já měla tričko z HESU (Akademie atletky Zuzany Hejnové) - mělo úplně stejnou barvu, jako to od nich. Také jsme mohli šlapat na kole u ČEZu. Samozřejmě jsme si to vyzkoušeli. Nebyla to teda žádná sranda. Pán trefně poznamenal: ,,To byla moje nejdelší minuta v životě." :D Měl pravdu. Minutu se šlapalo a šlo to vcelku ztuha. Já jsem našlapala 310 Kč, mamka 307 a kamarádka 305. Takže to bylo hodně těsné :-).
Bylo to super dopoledne. Počasí vyšlo krásně - svítilo sluníčko, ale hic, čehož jsem se vcelku obávala, dopoledne ještě moc nebyl (odpoledne to bylo o dost horší :D).
Na závěr přikládám pár fotek.

Na startu (na fotce mě nehledejte, byla jsem více vzadu)

START!

V cíli

Sladká odměna :-)

Na kole

A co Vy? Zúčastnili jste se někdy charitativní akce (popř. jaké)?

Komentáře

Oblíbené příspěvky