Zatmění Měsíce

Ahoj, v pátek mělo být velmi dlouhé zatmění Měsíce. Také jste koukali?


Ten den jsem byla také na věži, ale pouze ve dne. Každý pátek jsou večerní vyhlídky (21:30 - 23:00), takže to zrovna hezky vyšlo na zatmění.
Jelikož se mi můj foťák rozbil (fotím kompaktem a rozbil se mi už 3. foťák. Fakt nic nevydrží. Max. 2-3 roky..:/ Nic jsem mu neudělala, prostě přestal sám fungovat.), tak si půjčiji tetu, který fotí hezky a vzala svůj stativ. Domluvila se s tetou, mamkou a bratrancem, že se ve 22 hodin sejdeme u věže a půjdeme se podívat a vyfotit pár fotek. Ve 22 hodin nebyl žádný Měsíc vidět - bylo zataženo. Bratranec říkal, že to bude sledovat. Zavolal mi o půl hodiny později, že už jde hezky vidět. Tak jsme jeli. Všechno jsem si připravila a myslím, že fotky se vcelku povedly. Na to, že nemám žádnou zrcadlovku a nejsem žádný profík. Jsem moc ráda, že jsem takovou možnost měla :). Bylo to úžasné! Jak rychle se to měnilo. V přesně určený čas začal Měsíc vylézat. Bylo to moc hezké :).
Nad městem


S Marsem

A už vylézá :-)

Naše město z výšky - Nový zámek

Všimněte si projíždějícího auta :D

A bez auta :D

S průčelím ochozu

A už je vidět skoro celý :-)

Více fotek ZDE.

Komentáře

Oblíbené příspěvky