Čekám, až mě vyslechnete - Amanda Knox

Ahoj, jak víte, ráda čtu, ale nikdy jsem sem nedala recenzi na nějakou knihu. U této knihy udělám výjimku, protože mě hodně zaujala a ráda bych ji doporučila ostatním.
Kniha měla 485 stránek, přečetla jsem ji za necelých 5 dní. Úplně jsem ji hltala. Měla jsem ji půjčenou od jedné známé. Na poličce mi ležela od zimy. Známé jsem říkala, že nevím, kdy ji vrátím, protože si chci dočíst maturitní četbu a pak knihy, které jsem dostala k Vánocům. Říkala, že v pohodě, už to má stejně přečtené, takže to nechvátá :). Po pravdě řečeno, když na ni došla řada, říkala jsem si: ,,Ty jo. Ta je ale hrozně tlustá! To přečtu tak 10 stránek, ať vím, o čem to asi tak je, a nechám toho." To jsem se mýlila :D. Úplně jsem se do toho "zažrala" (pardon za ten výraz). Knihu jsem četla jedním dechem a nechápala, jak se něco takového může dít v Evropě ve 21. století! Kniha je pravdivý příběh mladé studentky, které se jedním dnem změnil život naruby.

Děj:
Amanda Knoxová, dívka z USA, nastoupila v roce 2007 do Itálie (Virginie) na univerzitu. Má pronajatý dům spolu s dalšími slečnami. Amanda se tam seznámí s jedním studentem, který se brzy stane jejím přítelem. Často u něj spí. Když se jednou ráno vrací domů, najde v domě mrtvou kamarádku, spolubydlící Meredith. Snaží se policii pomáhat, aby co nejdřív odhalila vraha. Ale policie viní z vraždy Amandu a Raffaeleho (její přítel)! I když se policii jasně snaží vysvětlit, že mezi nimi ke konfliktu nikdy nedošlo. Policie ani soud jim nevěří. Oba musí být ve vězení 3 roky a 11 měsíců (!) za zločin, který nespáchali!
Ano, tohle se děje v Evropě ve 21. století...! Policie ji dlouho vyslýchala, psychicky na ni tlačila, jedna policistka ji při výslechu i udeřila, aby se přiznala k něčemu, co neudělala. Byl na ní vyvíjen hrozný tlak.
Při čtení jsem nevěřila vlastním očím. Je to velmi zajímavá kniha a všem doporučuji, aby si ji přečetli. Asi Vás zaskočí počet stránek, ale sáhněte po ní. Uvidíte, jestli Vás zaujme tak, jako mě.

Výsledek obrázku pro amanda knox

Související obrázek

Související obrázek

Zdroje po kliknutí na fotky

Komentáře

Oblíbené příspěvky