Poslední zvonění

Ahojte, v pátek se na středních školách uskutečnilo Poslední zvonění. Ani ta naše nebyla výjimkou. Jak u nás probíhá a jak jsem dopadla? To se dozvíte v dnešním článku.

Poslední zvonění je akce maturantů, kteří se převlečou do kostýmů, připraví si voňavky, spreje, barvy, prostě všechno možné, co jde matlat po lidech, a loučí se se školou.
Vždy, když přijdeme do školy, tak už tam stojí maturanti v uličce. Prvně musíme zaplatit a až potom můžeme vstoupit :D. V uličce mám zavřené oči, jdu prostě za nosem, oni si mě postrkují, protože mít otevřené oči je fakt za trest. Všichni po vás něco stříkají (voňavky, spreje, ocet...) a matlají (barvy, pěny...). Když už se z této šlamastyky dostanete (celí pomatlaní a smradlaví), máte už vcelku vyhráno. To ale neplatí pro 3. ročníky (což jsem já). Protože ty ještě čeká pasování na budoucí maturanty.
První dvě hodiny probíhaly relativně v poklidu. Až na to, že jsme všichni páchli :D. Druhou hodinu chodí maturitní ročníky a loučí se s každou třídou zazpíváním písničky. A třetí hodinu přišla ta událost. Pasování. Po velké přestávce si pro nás přišli a šli jsme na školní zahradu. Tam se postavili do uličky (podobně, jako ráno ve škole) a každý tou uličkou musel projít (naštěstí nám nedávali do vlasů mouku a vejce, jako v minulých letech. Máme nového ředitele a bylo to zakázáno. Teda jako fakt mi to nechybělo :D.) Byl to ještě větší masakr než ráno. Na konci uličky jsme museli pokleknout při pasování a byla nám dána taková jednohubka + pití. Bylo to teda příšerné. V jednohubce bylo kočičí žrádlo, rozmixované párky, vejce, hašlerky a spoustu dalšího, co naštěstí nevím, a nahoře byla hořká oliva. Pití vypadalo fakt hnusně. Takové bílo-šedé něco, v čem plavaly kousky něčeho (rohlík?, nevím). Tam prý byl lák z okurek, okurky, ocet, mlíko, vejce. Dál radši nevím :D. Takhle se to možná nezdá, ale nebylo to fakt nic dobrého. Museli jsme to vypít a sníst před nimi. Dala jsem to. Pití na dva loky. Při prvním už mi nebylo nějak extra dobře, ale dala jsem i ten druhý. Pak jsem šla ke třídě a dokousávala tu jednohubku. Když jsem uslyšela spolužačku, že je tam kočičí žrádlo, tak se mi udělalo nevolno a šla jsem to vyplivnout :D ale hodně jsem toho snědla. Všichni na mě: ,,Proč to jíš?" :D Já jsem skoro na konci abecedy, takže potom jsme se přesunuli do třídy, kde jsme se vyfotili a šli se převléct do čistého. Mezitím maturanti odešli po města, kde vybírali peníze a předávali tablo majitelům obchodů, kde budou viset za výlohou. Potom jim bylo předáváno maturitní vysvědčení. Na poslední hodinu nás zbylo sedm, protože ostatní odešli domů, aby se mohli umýt. Na oběd jsme šli čtyři. Seděli jsme u jednoho stolu. Celá naše pozůstalá třída :D.
Teď sem přidám nějaké fotky, ať se taky pokocháte naší krásou :D.
Krásná pěna na vlasech :D

Naše třída (nejsme všichni. Dohromady nás je 25). Myslím, že mě najdete :D

Pozůstalí na poslední hodinu :D

Naše škola má internetovou televizi. Dvě videa ze zvonění můžete vidět ZDE.

Jaké máte vzpomínky na poslední zvonění vy?

Komentáře

Oblíbené příspěvky