Prague Park Race 2019 + nová setkání

Ahoj, ti, co mě sledují déle si zde před rokem mohli přečíst článek o 14 kilometrovém závodě Prague Park Race (článek ZDE) na kterém jsem byla podpořit své dva kamarády Pavlu a Honzu. Tento rok jsem byla znovu. Jak to dopadlo?

Minulý rok byl můj příjezd pro kamarády překvapením. Tento rok jsem jim to ale řekla dopředu. Počasí bylo krásné. Slunečné, teploty tak akorát pro běh, žádné bláto jako minulý rok, rostliny rozkvetlé, no prostě nádhera! Pája s Honzou obhájili svá loňská vítězství. Pája před rokem doběhla jako 7. a teď jako 5. (před ní byli, logicky :D, pouze 4 muži).


Pája s Honzou se rozhýbávají pár minut před startem

Před startem panovala dobrá nálada

Na startu

START! Na startu bylo 500 běžců



Pája

Honza kilometr před cílem

A v cíli

Pamětní medaile pro každého účastníka

Pája v cíli


Za scénou :D

<3

S Honzovým číslem :D

Byla tam i Česká televize. Včera ve 12:50 byl spot na ČT sport. Zde se můžete podívat (tímto moc děkuji Hrušce za natočení na YTB <3). Najdete mě :D?

Po závodě jsem se s Pájou vyklusala a pak šly společně fotit krásnou přírodu. Přikládám pár fotek :)



To není ledajaká skála. Vidíte ;)?





Poté bylo vyhlášení. Pája na nejvyšším stupínku :)

Při vyhlášení

Bylo to skvělé dopoledne =). Moc jsem si ho užila.

V Praze jsme byli do neděle. Měla jsem toho ještě spoustu před sebou. Ale ještě vás budu chvilku napínat :D.
Po závodě jsme se přesunuli na Chodov, kde jsme nechali auto. Potom jsme se metrem (kde jsem potkala dvě kamarádky. Super náhoda :D) dostali k ubytovně. Tam jsme si vybalili nejnutnější věci a já se spojila s prvním ze dvou překvapení (snad to takhle mohu nazvat :D). Kdo to byl? Jako první to byla Maruška (Maya)! Sleduji její blog od založení a moc jsem si přála, abychom se někdy potkaly. Maruška má svého koníka a jejím dalším velkým koníčkem je čtení. Určitě koukněte na její blog, který má zaměřený na recenze ke knížkám, které přečetla, a že jich není zrovna málo :). Sešly jsme se na Václaváku. Udělaly jsme si procházku na Florenc, kde si sedly u zákusků a dlouho povídaly :). Bylo to strašně super! Jsem moc ráda, že se setkání konečně povedlo =). Díky moc, Maruško! Těším se na další :*.

V neděli dopoledne jsme se šli podívat na Julisku (stadion Dukly). Před stadionem byla socha známého fotbalisty Josefa Masopusta a okolo do hlíny obtisklá chodidla jeho spoluhráčů. Ne všechno ale byla chodidla. Brankář tam měl ruku :) (tu bohužel nemám vyfocenou).



Krásná malba s Pavlem Maslákem


Na druhé straně zdi byla malba moderního pětiboje. Najdete všech pět sportů? Krásné malby

Tohle je prosím překážka na 110 m muži. To bych fakt nemohla skákat :D


DUKLA <3

Při návštěvě Dukly jsem si psala s dalším človíčkem, se kterým jsem měla naplánované setkání. Setkaly jsme se u Národní technické knihovny. A kdo to byl? Cestovatelka Hruška! Hruška píše o svých cestách po celém světě. Takže se určitě mrkněte. Dlouho jsem se domlouvaly, kdy se sejít a konečně to vyšlo :). Sedly jsme si do restaurace a povídaly a povídaly. Pak jsem se podívala i do Hrušky bytu, kde se natáčela např. reportáž Vychytávky Ládi Hrušky ;). Bylo to skvělé setkání. Probraly jsme spoustu věcí, co jsme si nestačily napsat přes FB :D. Těším se na další setkání =). Od Hrušky jsem dostala krásně zabalené dárky (všechno tip ťop do puntíku - byl i puntíkovaný balicí papír :D). Knížka o Osvětimi (zajímám se o 2. sv. válku) a pak perníčky hrušky, zajíce apod. na podkladu s modely koní. No prostě nádhera! Děkuji hrozně moc! Udělalo mi to velkou radost =)! Bohužel perníčky jsou už snězeny, takže na fotkách je neuvidíte :D. Byly prostě moc dobrý, no :D.



Na závěr přikládám pár fotek, které jsem stihla nafotit při setkání s Hruškou. Díky za trpělivost :D!





Děkuji za podržení. Vidíte? Ta mikina prostě ladí :D




Magnoliemi se s Vámi pro dnešní článek loučím. Byl to skvělý víkend plný nových setkání. Díky moc za něj <3! Mějte se krásně, užívejte jarní počasí a pohodový víkend Vám přeji :)!

Komentáře

Oblíbené příspěvky