Veselé Velikonoce

Ahoj, omlouvám se, že jsem se dlouho neozvala, ale nějak nebylo o čem psát. Chtěla bych Vám ale popřát krásné Velikonoce plné sluníčka :)! Je nádherně, užívejme si to a nebuďme zalezlí doma. Přikládám velikonoční přání s našimi králíčky.

Co děláte v tak slunných dnech? Já jsem byla včera celý den na tenise. Hrála jsem svůj první větší zápas. Prvně dvouhru a pak čtyřhru. Oboje jsme prohrály, ale zkušenost to byla velká. Nevěsím hlavu. Začátky jsou vždy nejtěžší. Snad se mi naskytnou ještě další příležitosti :-). Zítra jdu na trénink (ano, i o Velikonocích :D), žádné ulejvání :). Jinak jsem včera dostala klíče od kurtů, tak si mohu chodit jak chci. Tak mě to moc potěšilo, že mi dali takovou důvěru.

V pátek jsem byla na koních. Měli jsme kroužek. Něco málo jsem vyfotila. Snad se budou fotky líbit. Jurášek nám bohužel začal trošku kulhat (trpí na to). Hlavně na tvrdém povrchu. Tak jsem si ho dnes vzala na delší krokovou procházku a evidentně mu to prospělo. Po trávě už nekulhal, tak jsem moc ráda.




















To by bylo pro dnešní článek vše. Mějte se moc hezky a užívejte jara!

Komentáře

Oblíbené příspěvky