Natáčení maturitního videa

Ahojte, zdravím Vás u nového článku. Jelikož budu (pokusím se) na jaře maturovat a v lednu budeme mít maturitní ples, je již tradicí natáčet maturitní video.

To jsme natáčeli asi před měsícem. Natáčelo se dva dny. První den u vesnice, kam jezdím na koně a další den v našem městě na stadionu. Ples bude mít téma fantasy, takže jsme tak chtěli pojmout i (hlavně) video. Nebudu moc spoilerovat, jen trochu :D. Každý si utvořil skupinky, které hrály nadpřirozené bytosti. Náš spolužák se dostane do světa fantasy, kde bude skupinky potkávat. Vrátí se znovu do normálního světa? To se dozvíte až v lednu ;) :D. Video bude mít premiéru na maturáku, potom vám sem hodím odkaz.
První den jsem hrála princeznu na koni a druhý čarodějku při famfrpálu :D. Jurášek mi při natáčení hodně zlobil :D. Takhle mi snad ještě nezlobil :D, vždycky je hodný, ale teď se asi před spolužáky chtěl předvést :D. Snad to nebude na videu moc vidět, no, uvidíme :D...
Na závěr přikládám malou ochutnávku :)


Možná se ptáte, jestli mi nebyla zima. Byla, ale upřímně, čekala jsem to horší :D.

Už umím zametat tartan :D


Holywoodské efekty v akci :DD

Odjedu :(?

Jinak už máme vstupenky a plakát. Koukejte :)
Není k dispozici žádný popis fotky.


Nástup už máme nacvičený, teď ještě půlnočko :D. Snad to všechno dobře dopadne :).
A co Vy? Natáčeli jste maturitní video?
Mějte se moc hezky a u dalšího článku, ahoj :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky