Ping-pongový turnaj + PF

Ahoj, dnes bych vám ráda povyprávěla o ping-pongovém turnaji, který se konal ve středu 18.12. Zúčastnila jsem se ho již podruhé. Letos jsem skoro vůbec netrénovala. Jen dvakrát :D. Bylo to i tím, že o víkendu jsem byla nemocná a nevěděla jsem, jestli vůbec nastoupím. Naštěstí jsem se vyležela a ve středu byla připravena hrát. Hodně jsem spoléhala na to, že pravidelně hraji tenis, tak mi to snad v úderech pomůže. I když v tenise musím údery dotahovat, ve stolním tenise ne. To mi pak trenéři na tenise vyčítají, že hraji pingpongové údery :D.
Letos byla na turnaji obrovská účast. Kluků bylo 29 (!) a holek 15. Hrála jsem celkem 6x. Bilance 3:3. Skončila jsem na 6. místě. O dvě místa hůř, než minulý rok, ale i tak jsem spokojená. Konkurence byla větší. Pět holek, co bylo přede mnou jsem věděla, že bych neporazila, takže jsem s umístěním spokojená :).
Jinak náš tým byl opět první :) i kluci, takže jsme si opět trofeje nesli zpátky do školy :D.
Bylo to pěkné dopoledne :).

Tento článek je poslední před Vánoci, proto bych Vám ráda popřála krásné svátky plné pohody a do nového roku jen to nejlepší :)!

Komentáře

Oblíbené příspěvky