Ohlédnutí za rokem 2019

Ahoj, zdravím Vás u posledního článku v tomto roce. Jako tradičně v něm shrnu uplynulý rok a na konci si dám předsevzetí do roku nového.

LEDEN

  • Nestalo se nic zásadního

ÚNOR

  • Dva biatlonové závody

BŘEZEN

  • Krkonoše
  • Kapucínská hrobka a Anthropos

DUBEN

  • Prague Park Race - fanoušek
  • Setkání s Maruškou <3
  • Setkání s Hruškou <3
  • 6 let blogu
  • Poslední zvonění - pasování na maturanty
  • Začátek tenisové sezóny

KVĚTEN

  • Prátr Vídeň

ČERVEN

  • Sportovní kurz
  • Kroměříž
  • Dětský den
  • Biatlonové závody - fanoušek
  • Víkendovka s kamarády

ČERVENEC

  • Tábor - instruktorka u koní
  • Brigáda na věži

SRPEN

  • Fotografka na svatbě
  • Jeseníky
  • Litoměřice - druhé setkání s Hruškou <3

ZÁŘÍ

  • Atletické závody CORNY
  • AUTOŠKOLA
  • SKOTSKO

ŘÍJEN

  • Stužkovací večírek
  • Legiovlak
  • Tenisový turnaj Vídeň - fanoušek

LISTOPAD

  • Natáčení maturitního videa

PROSINEC

  • Turnaj ve stolním tenise
  • Brno
  • Vánoce

Za tento rok jsem napsala 52 článků, což je o 8 méně než vloni, ale to jsem čekala, jelikož jsem v maturitním ročníku, tudíž je toho hodně do školy. Upřímně si myslím, že v nadcházejícím roce bude článků ještě méně, jelikož budu maturovat a dělat příjimačky na VŠ, ale i tak bych byla moc ráda, kdybyste sem občas zašli a vzpomněli si na mě :).
Byl to super rok :). Začala jsem hrát tenisovou soutěž za naše město, což jsem si vždycky přála, dodělala autoškolu a podívala se do Skotska :) a stihla spoustu aktivit!

Předsevzetí, která jsem si dala na rok 2019:
1) Stále psát. -> To se mi povedlo :)
2) Setkat se s nějakou rančerkou/blogerkou/blogerem, které sleduji. -> To se mi povedlo :). S Maruškou a s Hruškou dokonce 2x. Těším se na další setkání, holky <3!
3) Udělat řidičák. -> ANOO :)!
4) Reprezentovat naše město v tenise. -> Splněno :)

Hlavní předsevzetí na rok 2020 jsou pro mě:
1) udělat maturitu
2) dostat se na VŠ
3) zdraví

Dále bych se ráda znovu sešla s blogerkami a chtěla bych stále psát. Tak uvidíme, snad se mi předsevzetí splní :).

PŘEJI VÁM KRÁSNÝ NOVÝ ROK 2020!!!

Komentáře

Oblíbené příspěvky