Tenisový turnaj Vídeň

Ahojte, v dnešním článku bych Vám ráda povyprávěla o výletě do Vídně, který se konal 23.10.


Vídeň mám moc ráda, těšila jsem se. Jeli jsem tam s naším tenisovým klubem podívat se na turnaj profesionálů, který se konal od pondělí do neděle ve Wiener Stadthalle. Můj trenér několik let pracoval ve Vídni, takže se tam skvěle vyzná. Vyjeli jsme v 8 hodin ráno. Zápasy začínaly až v jednu, takže jsme měli ještě čas. Proto jsme se ještě před tenisem vydali podívat na nejvyšší budovu ve Vídni - Donautraum. Byli jsme tam jako první zákazníci :D. Ještě jsme minutu čekali před otevíračkou :D.
Nahoru se jede ultra rychlým proskleným výtahem, takže vidíte nahoru, kam jedete a v kabince na tabuli, jak rychle zdoláváte metry. Nahoře je kavárna, která se pomalu otáčí a tudíž vidíte na celou Vídeň. My ale měli bohužel smůlu - viděli jsme pouze mlhu :(. Bohužel, co se dá dělat, počasí si člověk nevybere. Odpoledne ale už svítilo sluníčko :D :D :D. I tak to byl zážitek. :)
Poté jsme se přesunuli k hale. Před halou jsem se sešla s kamarádkou, která ve Vídni pracuje, bylo to moc milé :). Pak jsme šli hledat svá místa. V hale jsou dva kurty. Jeden velký, hlavní a druhý malý na čtyřhru (tam sedíte skoro na kurtu. Je jedno, kam si sednete, místenku máte pouze u velkého kurtu).
Největším idolem fanoušků byl domácí tenista Dominic Thiem. Toho jsme ale bohužel neviděli, hrál den předtím.
Nebudu tady vypisovat, kdo všechno hrál, někteří jsou neznámí. Viděli jsme hodně zápasů (nevím přesně kolik, přes 5 jich ale bylo - celou dobu ale člověk nesedí a nekouká. Může chodit po hale, něco dobrého si koupit apod.), ale jeden zápas vypíšu. Matteo Berrettini a Grigor Dimitrov. Vyhrál Matteo, který je teď na Turnaji mistrů v Londýně (8 nejlepších hráčů z celé sezóny). Po zápase jsme se s kamarádkami dostaly až dolů a získaly od obou podpis :). Moc nás to potěšilo.
V hale jsme si také mohli změřit své podání. Nejvíce jsem trefila 117 km/hod. Muži trefují o 100 km/h více :D. Ženy první podání okolo 150 a druhé okolo 130, ale je to rozdílné. Někdo třeba i 120. Jak se to povede.
Turnaj se nám moc líbil. Celý ho nakonec vyhrál domácí Thiem. Přála jsem mu to. Mám ho ráda. Ten ještě nemá dovolenou, jako ostatní hráči, taky je na TM, mezi 8 nejlepšími. Domů jsme přijeli o půl 12 v noci :D.
Co Vy, byli jste někdy na nějakém sportovním zápase (nemusí být pouze tenisový)?
Na závěr přikládám pár fotek:
Bylo to tam krásné, akorát výhled trošku horší :/, ale to už byl takový detail :D


Sem tam něco málo vidět bylo :D

V malé hale, skoro na kurtu


Upřímně jsem se bála, že mě udeří míček :D, jednou se to málem stalo.

Ve velké hale už jsme byli o trošku dál :D

Kanaďan Denis Shapovalov


V malé hale

Kazašský tenista Michail Kukushkin





Chorvat Borna Čorič



Čtyřhra

Komentáře

Oblíbené příspěvky