Cyklovýlety

 Ahojky, v dnešním článku bych Vám chtěla napsat o dvou cyklistických výletech. Dala jsem si cíl, že chci o prázdninách navštívit na kole Rakousko a Telč. Druhé jmenované jsem stihla až dnes, tedy 1.9., ale stále to považuji za prázdniny, jelikož mi škola začíná až 29.9. 

Do Rakouska jsme se vydali v neděli odpoledne. Dopoledne pršelo, ale doufali jsme, že se to navečer umoudří. Měli jsme pravdu, jen se honily mraky, ale naštěstí už nesprchlo. Potkali jsme ale po cestě spoustu slimáků :D. Vyjeli jsme ze Slavonic, odkud vede do Rakouska nádherná cyklostezka, která je skoro stále po rovině, protože vede přes bývalou železniční trať. Jelikož jsme vyjeli pozdě, dojeli jsme jen do 15 km vzdáleného Dobersbergu, kde jsme si dali moučník a kávu (servírka i kuchařka Češky :D) a jeli zpátky. Byla sice zima, ale hlavně, že nepršelo :) za ten den jsme ujeli 30 km, ale jak říkám, jenom po rovině, takže žádný extra výkon. Taková večerní projížďka. 


Pomůcky na opravu kola vedle cyklostezky. Super nápad! 



Automat na duše

Slavonice

Dnes jsem jela s tetou a taťkou na kole do Telče, která je od nás vzdálená cca 15 km. Měli jsme to naplánované dlouho, ale stále nevycházelo počasí. Asi 3x jsme to museli přesunout. Dnes to naštěstí vyšlo. Nejeli jsme po hlavní silnici, to je nebezpečné, ale po vesničkách. V Telči na náměstí jsme si dali pizzu, poseděli, pokochali se nádherným náměstím (i když jsem tam byla už stokrát, stejně nikdy neomrzí :)) a jeli domů. Co Vy, byli jste někdy v Telči? Jestli ne, tak určitě doporučuji. Je to nádherné město :)! Dnes jsme ujeli celkem 36 km. Taková pohodička jako do Rakouska to nebyla, už byly i kopce :D, ale dalo se to zvládnout. Byl to skvělý výlet, moc jsme si ho užili :). Takhle jsme tam na kole byli už potřetí, začínáme to brát jako tradici. Těším se, až tam zase pojedeme příští léto :) 

Historické náměstí v Telči





Jinak jsem byla v srpnu na 4 akcích jako catering. Dvě menší, dvě větší. První dvě byly u nás na náměstí. Jedna byl večerní koncerty dvou skupin, druhá zábavné odpoledne pro děti. Třetí akcí byl Country fest, o kterém jsem psala i minulý rok. Dvanáctihodinová akce. Vcelku záhul :D. Poslední akcí byla sobotní tancovačka k ukončení prázdnin. Končilo se ve 3 hodiny ráno. Kosa velká, měla jsem na sobě 6 vrstev včetně zimní bundy :D. V září mě ještě čeká jedna akce - Slavonický jarmark. V říjnu poté výlov rybníka. Uvidíme, jestli bude v zimě zase Vánoční chaloupka, kde jsem prodávala mošt, punč, svařák. 

Tento týden mám vcelku nabitý. Dnes zmiňovaný cyklovýlet, zítra dopoledne koně, odpoledne tenisový trénink, večer se pojedu podívat do Třeště na koncert skupiny, ve které hrají známí z tábora. V pátek dopoledne budu péct buchtu kamarádce k narozeninám (bude to 21. buchta za prázky, jupíí!), odpoledne pojedu do ČB podepsat smlouvu na byt. V sobotu budu prodávat občerstvení v Třešti na Restaurant Day a večer má kamarádka oslavu narozenin. V neděli buď koně, nebo tenis. Do toho bych se ještě měla učit a hrát na klavír :D. No, je toho nějak moc :D. Ke konci září, kdy mi končí prázdniny (uff, ještě mám měsíc volno :D), se budete moct těšit na článek o shrnutí prázdnin :). Díky moc všem za dočtení článku! Užívejte slunečních dní, kterých ve druhé půlce srpna byla opravdu málo. Do konce týdne má být prý naštěstí hezky :). Mějte se hezky a u dalšího článku ahoj! 

PS: Omlouvám se za špatnou kvalitu fotek - foceno mobilem.

Komentáře

  1. Krásné fotky, v Telči jsem byla a je to tam nádherné :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné fotky. Já osobně bych to na kole nezvládla, jaksi jsem na to dřevo. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :). To Rakousko bys určitě zvládla :)

      Vymazat
  3. Tak to vypadá jako super místa. A hlavně jako skvělě strávený čas. Taky bych chtěla někam vyrazit na kole, ale celkem se bojím...neznám tolik co musím a kde můžu a kudy (například cyklostezky kde jsou a kde ne a když ne tak kudy jinudy - aby mě nesrazilo auto z mojí blbosti a tak) a kde popojet jiným dopravním prostředkem a tak, spousty otázek. Ale třeba někdy. Tyto místa jsou nicméně super tipy na výlety celkově, zapisuji. V Telči jsem nikdy nebyla, nebo si to nepamatuji. Moc hezky napsaný článek. A hezké fotky. Je vidět, že jsi si to užila a je fajn, že to byly takové pohodové rodinné výlety. :)
    Katie S. (https://kulturnicek.blogspot.com/)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za dlouhý komentář :). Já bych třeba ráda jezdila na koně na kole, ale není tam cyklostezka, takže bych musela po hlavní silnici, což je dost nebezpečné. Tak radši jezdím vlakem :D ale nedávno jsem u koníků byla na kole. To jsem ale jela přes les a vesničky, takže je to pak zdlouhavé, ale bylo to fajn :). Stejně je nejlepší ten vlak :D. V Budějkách je super, že jsou cyklostezky, takže tam je to paráda :). Do toho Rakouska byla také cyklostezka, do Telče jsme jeli po vedlejších silnicích, po hlavní bychom si netroufli, je to nebezpečné. Do Telče se určitě zajeď podívat, je to tam nádherné :). Bylo to super, jsem ráda, že jsme to stihli zrealizovat :)

      Vymazat
  4. jen 30km? :D to ani nevím, zda bych dala... možná tak 4 roky zpátky, tak jo, ale teď? :D

    Telč je krásné město, srdcová záležitost :) byl součástí naší první dovolené s manželem :) a s rodiči jsme tam jezdili :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bys to dala :) bylo to po rovince. Jen jeden kopeček ;)
      Jůů, tak to je skvělé, že s ní máte spojenou první dovolenou :) je to tam krásné <3

      Vymazat
  5. Pěkný cyklovýlet, v Telči jsem ještě nikdy nebyla :) To máš dobré, že máš ještě tak dlouhé prázdniny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, bylo to super :) tak to se tam určitě někdy zajeď podívat. Je to tak, nestěžuji si :D

      Vymazat
  6. Panejo, pěkné. Hezký cyklovýlet. Já letos na kole ještě nebyla, je to škoda. Kolo mám ráda :-) A Telč vypadá krásně, taky bych se tam jednou chtěla jet podívat :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty fotky jsou moc hezké, musím teda napsat, že Telč je krásná, třeba se tam někdy taky podívám :) jinak se teda nestačím divit, co všechno stíháš :D Jsi dobrá :D Tak si ještě pořádně užij prázdniny. Já mám prázdniny vlastně furt :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě výlet do Telče naplánuj :) Jo jo, minulý týden jsem toho stihla hodně. Teď zas chci trošku odpočívat :D bylo to náročné.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky