Restaurant Day

 Ahojky, v dnešním článku bych Vám chtěla napsat o Restaurant Day, kterého jsem se v sobotu zúčastnila. 

Restaurant Day je minifestival gastronadšenců a všech milovníků dobrého jídla a pití založený na principu jednodenních restaurací. Přidej se i ty! Přihlas se, dej dohromady partu, ať v tom nejsi sám, vymyslete menu, uvařte ho, postavte stánek a předveďte ostatním svůj kulinářský um.

V půlce července mi napsal kamarád, že by se této akce rád zúčastnil, jestli bych mu nepomohla s prodejem. Jelikož jsem se pár akcí jako catering už zúčastnila a baví mě to, ráda jsem nabídku přijala. Nabízeli jsme bramboráky - tradiční, s kysaným zelím a slaninou, s ragú se žampiony, alsaský cibulový koláč, cheesecake s přelivem z lesního ovoce, řezy z BeBe sušenek, guláš, domácí bezovou limonádu a ochutnávky pálenek. Kamarád dělal bramboráky (které byly hodně žádané), já prodávala ostatní. Řezy z BeBe sušenek pekla mamka, mám je nejradši :) chtěla jsem je péct s ní, ale jelikož jsem v pátek podepisovala v ČB byt a přijela až večer, nestihla jsem to, ale určitě se je ráda naučím :). 
Celkem bylo 16 stánků podobných nadšenců. Nabízely se ryby, míchané nápoje, burgery, vína, sladkosti... Byla to moc povedená akce, kde se sešli stejně naladění lidé. Nebyla mezi námi vůbec žádná konkurence, panovala přátelská atmosféra, vzájemně jsme ochutnávali. Byl to druhý ročník, lidí přišlo spoustu. Počasí vyšlo výborně. Byla to skvělá akce a rádi se jí zúčastníme i příští rok :) Co Vy, slyšeli jste někdy o takové akci? Na závěr přikládám pár fotek.

Náš stánek

Přípravy


Komentáře

  1. To vypadá skvěle! Celkově dobrý nápad na akci, je skvělé, že tam byla přátelská atmosféra a dostala jsem toho chuť na bramborák :D

    OdpovědětVymazat
  2. To vyzerá super. Škoda že u náš nič také nie je.

    NOVÝ ČLÁNOK TUNA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem o této akci slyšela poprvé. Třeba někdy něco podobného v okolí mít budete :)

      Vymazat
  3. Akci bohužel neznám, ale zní to skvěle :) vyšlo vám počasí, užili jste si to a to je hlavní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem o akci slyšela poprvé. Počasí bylo nádherné :)

      Vymazat
  4. Krásná akce! Mám ráda podobné festivaly typu street food - jídlo, to je moje! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to super :) dříve jsem na žádné podobné akci nebyla, ale také se mi moc líbila. Určitě se zúčastním znovu :)

      Vymazat
  5. Tyjo, tak to zní úplně skvěle.. U nás nic takového bohužel není..

    OdpovědětVymazat
  6. Mám rád různé food festivaly. Možná by mě i bavilo prodávat přímo ve stánku. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to super zkušenost :) ráda se zúčastním i příště

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky