Shrnutí prázdnin

 Ahojky, v dnešním článku bych Vám ráda shrnula letní prázdniny, které jsem měla od 22.6. do 28.9. 

  • nové brýle
  • kratší vlasy
  • catering na sedmi akcích
  • oddílová vedoucí na táboře
  • očkování
  • tři cyklovýlety
  • tenisový kemp
  • let vrtulníkem
  • Beskydy
  • byt v ČB
  • víkend na chalupě
  • setkání s Američankou
  • po půl roce v sedle 🏇
  • výlet Praha
Celkem jsem za prázdniny přečetla 9 knížek, upekla 33 buchet - 12 druhů (jupííí, z toho pečení mám obrovskou radost :)! Dříve jsem vůbec nepekla, teď mě to hodně chytlo :)), 35x jsem byla na koních, 37x na tenise. Tolik jsem necestovala, jako v minulých letech. Byla jsem o to více na koních a na tenise. Dala jsem se na pečení, které mě začalo hodně bavit. O většině akcí jsem psala články. Myslím, že to byly povedené prázdniny. Užila jsem si je, odpočinula si a to je hlavní. Zdá se mi, že byly hodně propršené. V červenci pršelo hodně často, bylo také dost bouřek (hlavně na našem táboře), první půlka srpna byla pěkná, vyšel nám tenisový kemp, potom začalo pršet a byla zima. Na začátku září už bylo chvilku zase hezky. Co říkáte na počasí Vy? Jak jste si prázdniny užili? 

PS: Ségra přidala druhý a poslední článek o Turecku, kde popisuje návštěvu Efesu. Můžete si ho přečíst ZDE. Kdo nestihl první díl, najdete ho TADY. Děkuji moc všem, kteří ségry blog navštívili, udělalo jí to velkou radost :).

Na závěr přikládám tři fotky mého miláčka :) 💗🐴




Komentáře

  1. Měla jsi pěkně aktivní prázdniny koukám :). Hlavně, že sis je užila :). Pečení je parádní odreagování :). Přijde mi, že každý říká, že léto bylo propršené, já si nemůžu pomoct, ale počasí mám tentokrát nějak v mlze :D :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za komentář, Terko :). Prázdniny byly super :). Na táboře nám pršelo skoro každý den, 2x byla bouřka, ale naštěstí to děti v pohodě zvládly :).

      Vymazat
  2. Ty jsi neskutečně akční! :D Páč už dávno neužívám výhod prázdnin, bylo moje léto prakticky celé pracovní, hektické a náročné. Takže teď užívám snad klidného podzimu. Přeji ti, ať se ti dál daří při studiu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užívej klidného podzimu, Jani, zasloužíš si to <3 :). Moc děkuji :*!

      Vymazat
  3. Hlavně, že sis ty prázdniny pořádně užila :) Ani si už nějak nevzpomínám, že by pršelo :D očkování jsem bohužel stihla taky :D Jinak mi do konce prázdnin běžela ještě ochrana. My byli s přítelem v Chorvatsku, s mamkou a bráchou týden v maringotce a pak spousta jednodenních výletů :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, tak to jste si určitě taky užili super prázdniny :)

      Vymazat
  4. páni, to jsi toho stihla opravdu hodně a doufám, že sis to naprosto vše užila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem bohužel od půlky června měla prázdniny smutné, takže jsem si je moc neužila. Ale těším se na ty další :). Stejně jako ty jsem ale byla na očkování :).

    MAKE-UP 💄 | JAK HO NANÁŠET A NOSIT, ABY VYPADAL DOBŘE 👸 | TIPY & TRIKY | Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, to mě moc mrzí :(. Snad ty další budou veselejší. Čím jsi očkovaná? Já Pfizerem.

      Vymazat
    2. Taky Pfizer :)! Jeden den mi vždy bylo blbě a pak další den úplná pohoda. Takže já jsem v klidu.

      Vymazat
    3. To je dobře, že jsi už byla druhý den OK. :)

      Vymazat
  6. Jak to máš všechno přesně spočítané. :D :D V tom pečení bych se měla inspirovat.. já nepekla ani nepamatuju. :D Jinak zažila jsi toho opravdu hodně, super. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, já jsem v tomhle strašnej magor :D všechno si píšu do kalendáře :D.

      Vymazat
  7. Měla jsi podle všeho super prázdniny :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  8. V tom pečení jsi opravdu dobrá, já jsem ráda že se zmůžu na dva druhy :D Také mi přijde, že letos v létě hodně pršelo a toho sluníčka moc nebylo. Měla jsi pěkné prázdniny ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, ale nedělám nějaké těžké recepty :). Ty zase určitě umíš vařit. To já ne :D. Jo jo, byly super :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky