9. narozeniny

 Ahojky, vítám Vás u narozeninového článku! Dnes slaví tento blog 9. narozeniny 🎂🥳🎉🎁!

Letí to neskutečně. Začala jsem psát 24.4.2013 na doméně blog.cz. Hlavním tématem byly modely koní Breyer a Schleich, které jsem díky lásce ke koním sbírala. Viděla jsem spoustu internetových rančů a chtěla jsem ho mít taky. Díky modelům jsem se naučila lépe fotit, vyjadřovat a rychleji psát na počítači, což mi později při soutěžích hodně pomohlo. Psala jsem příběhy, fotila fotopříběhy, pořádala bleskovky, vyráběla (nešlo mi to :D), posílala ostatním rančerkám vánoční přání apod. Seznámila jsem se rančerskou komunitou, která byla veliká a skvělá. Škoda, že doteď už skoro nikdo nevydržel :( Jsem vděčná, že byly modely součástí mého dětství a nestydím se za to. Brala jsem je na každou dovolenou, kde je všude možně fotila a pak přidávala fotky na blog a na rajče. Začátky blogování byly krušné. Psala jsem kostrbatě a dětinsky, ale myslím si, že to k začátkům patří :) Později jsem začala blog orientovat jiným směrem, než jsou modely (doteď mám ale nejoblíbenější vystavené v pokoji :)). Píšu o svém životě a jsem moc ráda, za každého čtenáře! Komunita se proměnila, poznala jsem spoustu blogů. Některé skončily, jiné začaly. Prostředí se změnilo, přesměrovali jsme se z blogu na blogger. Stěhování jsem se bála, protože jsem IT antitalent, ale s pomocí kamarádek jsem to naštěstí zvládla a líbí se mi tu více, než na blogu. Nejsou tu žádné reklamy a vše je hezky přehledné. Psaní je součástí mého života a moc mě baví. Je krásné uchovávat si vzpomínky a podívat se do archivu, co jsme dělali touto dobou třeba před 5 lety. Od roku 2013 jste si tu mohli přečíst o přijímacích zkouškách na SŠ a VŠ, autoškole, maturitním plesu, maturitě, prvním roce na VŠ a spoustě dalších důležitých milníků mého života.
Chtěla bych moc poděkovat Vám, mým věrných čtenářům 💗! Moc si vážím každého komentáře, který mi tu zanecháte. Ráda chodím na Vaše blogy. Jsem šťastná, že jsme tak super komunita a díky blogu jsem poznala lidi, kterým mohu říkat přátelé. Každý máme jiný koníček a jinak zaměřený blog a to nás dělá jedinečnými. Ještě jednou MOC DĚKUJI za přízeň tomuto blogu. :-)
Od léta mě hodně baví pečení, proto jsem blogu upekla narozeninovou pudinkovou bábovku (dort neumím :D). Výborný recept od Terky, moc děkuji! Rozhodně doporučuji :-)

Mějte se moc krásně, užívejte jara a do komentářů mi můžeme napsat, jak dlouho blogujete Vy a kde se Vám více líbilo, jestli na blogu, nebo na bloggeru?



Komentáře

  1. všechno nejlepší! Přeji spoustu dalších let a skvělých zážitků :) a jsem moc ráda za možnost poznat tvůj blog a tím i tebe :) tvé články mě moc baví :) děkuji :)

    také jsem zažila stěhování z blogu.cz a musím říct, že proběhla změna k lepšímu :) a letos to bude čtrnáct let, co bloguji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za přání a za nádherný komentář! Udělal mi velikou radost <3 :) také jsem moc ráda, že jsem narazila na tvůj blog :)
      Wow, 14 let! To je velké číslo :)! Gratulace <3

      Vymazat
  2. Krásné výročí, gratuluji a jen tak dále! :) Já už bloguji před deset let, ale žádný blog mi nevydržel, vždy jsem nějak potřebovala začít odznova..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)! Téda, bloguješ dlouho! Chápu, občas je potřeba změnit pole působnosti a začít od znovu :)

      Vymazat
  3. Gratuluju ke krásnému výročí! Někdo tu bude za rok slavit jubileum ;) Doufám, že budeš psát ještě dlouho, bude tě to stále naplňovat a bavit! Jsem moc ráda, že kdysi náhodou narazila na tvůj blog, neboť jsi strašně milá osůbka a hrozně mě baví číst o tvých radostech každodenních dní. Protože jestli někdo umí ocenit maličkosti, jsi to určitě ty! :D
    Přiznám se, že přesný začátek (i rok blogování) bych dala dohromady těžko, možná kdybych zabrousila do archivu a dohledala své první pokusy o digitální malování, dohledala bych svůj cca třetí blog, na které jsem hodně kreslila, psala o svých cestách, byla tam i nějaké povídky, prostě od všeho něco. Na starších blozích jsem si užívala bleskovek a různých anket. Jediné, co mi na bloggeru trošku chybí je ta přihlašovací stránka jako měl blog.cz, kde člověk mohl narazit na nové blogy. Na druhou stranu je hezké vidět, kolik blogerů pořád rádo píše, to mě vždycky zahřeje u srdce (ať to zní klišoidně jak chce xD Ale není lehké u blogu zůstat xD)
    Na pudinkovou báboky se též někdy chystám, prakticky od té doby, co jsem četla Terčin článek, ale zatím na to nedošlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za přání a krásný komentář <3 také jsem moc ráda, že jsem tě poznala <3 nemohu se dočkat, až se v létě uvidíme :)
      Bleskovky jsem taky ráda dělávala :D. Souhlasím s tebou! Díky Tématům týdne jsem našla spoustu pěkných blogů.
      Bábovku určitě zkus :)

      Vymazat
  4. Ta pudinková bábovka je úžasná! To je opravdu moc krásné povídání, ráda jsem si početla o tvých začátcích a i vlastně o tom, jak přišel tvůj blog ke svému názvu, protože mi pořád vrtalo hlavou, proč právě ranč u Breyerů :D Vždycky si u tebe ráda počtu, a myslím, že tvůj styl psaní už dávno není kostrbatý :) Tak blogu přeji krásné narozeniny, a nejméně ještě jednou tolik!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla velký úspěch, rozhodně doporučuji :)! To jsem moc ráda, že se povídání líbilo a osvětlila jsem název :D Moc děkuji <3!

      Vymazat
  5. Tak to je super, gratuluji a ať jede ještě dlouho :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno nejlepší a minimálně dalších 9 let tady :D

    OdpovědětVymazat
  7. Super, gratulujem! Bábovka vyzerá super! :) ja som tu zatiaľ ešte krátko :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) byla moc dobrá <3 rozhodně doporučuji :) každý někdy začínal :) je super, že se vrátily rančerské blogy :)

      Vymazat
  8. Jee tak veliká gratulace! 9. Let už je přece jen nějaká doma :) já na blogove výročí vždycky zapomenu 😅 nedávno jsem se dívala a je to 1.3.2016 s tím, že XX blogu jsem měla už předtím :) kdy jsem přesně začala blogovat si uz nepamatuju, ale začínala jsem na blogu s Witch a Winx, bleskovky a podobné mě také neminuly 😁 zlate to časy ❤️

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluju a držím palce, ať tě to dále baví! :)

    P. S. Zkus si, co se stane, když do adresy napíšeš blog.cz :D

    OdpovědětVymazat
  10. To je krása, že tak dlouho bloguješ! :) Já taky bloguji už let a let (myslím, že od roku 2009), ale ne na jednom blogu, měla jsem různé.. Nejprve o zvířatech, psech, kde jsme taky byli komunita, letěly bleskovky atd. :D. Pak už začaly takové ty deníčkovské :D. A opravdu moc mě těší, že podle mě tak pečeš, jsem ráda, že chutná! :) <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téda! 2009 už je pořádná doba :) Recepty jsou skvělé a vždy nám moc chutná, děkuji za to :)!

      Vymazat
  11. Leni ať se ti i dál daří. Na blogování mě baví jak jedná s druhou sdílíme radost, podporujeme se a já mám třeba i velkou radost z každého komentáře. V blogove scéně jsem hodně let. Od doby kdy jsem šla na velkou a náročnou operaci, kterou jsem pomocí Saloos produktů, které mě pomáhali s rekonvalescencí dokumentovala. Ještě že už je to všechno za mnou....
    P.S.Pokud budeš mít čas a chuť, stav se prosím na blogu a můžeš nám dát s Toníkem hlas v blog soutěži 😊
    Děkujeme a přejeme pěkný start do nového týdne

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky