Fakta

Ahoj, rozhodla jsem se přidat pár faktů, abyste mě lépe poznali. Věřím, že většinu informací o mně víte, ale třeba vás nějaká překvapí. Máme něco společného? :) 
  • Jmenuji se Lenka
  • Jsem střelec
  • Mám o tři minuty starší jednovaječné dvojče Hanču
  • Studuji druhým rokem Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích
  • Od 6 let jezdím na koních (poslední rok kvůli jejich vysokému věku nejezdím, jen se o ně chodím starat. To mi ke štěstí stačí :))
  • Od 2. třídy hraji na klavír
  • Od 11 let miluji tenis. Pravidelně hraji až od roku 2018
  • Ráda čtu, hlavně o 2. světové válce
  • Od léta peču. Průměrně 2 buchty týdně (o prázdninách více)
  • Mezi mé další koníčky patří fotografování, jízda na kole a cestování po naší vlasti
  • Nadevše miluji svou rodinu
  • Bývala jsem hodně nervózní, pesimistická a stydlivá. Lepším se :) 
  • Nemám ráda telefonování s cizími lidmi
  • Nepiju kafe a alkohol
  • Jsem starostlivá, ochotná se pro druhé rozkrájet, pečlivá
  • Vše si dopodrobna plánuji (až mě to často ničí)
  • Většinou neumím říct NE
  • Nesnáším nudu
  • Miluji spánek

Komentáře

  1. Pekné fakty. Ja nemám tiež rada telefonovanie z cudzími ľudmi. Ale zato pijem kávu no nie alkohol, ten z duše neznášam. Držím prsty aby si úspešne doštudovala :)

    ČO MA LÁKA NA VEĽKEJ BRITÁNII A PREČO BY SOM CHCELA ŽIŤ V LONDÝNE?

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, takové typy článků mám moc ráda, o své další oblíbené blogerce jsem se dozvěděla spoustu zajímavostí :) Tak co s tebou tedy mám společného? Určitě lásku ke knihám, i to téma druhé světové války je mi docela blízké. A také nemám ráda telefonování s cizími lidmi, tyto situace mě opravdu hodně stresují. Pěkné čtení =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti článek líbil a máme spoustu společných věcí :)

      Vymazat
  3. Zaujímavé fakty :D Myslím, že spoločnú máme lásku k čítaniu, milujem fotografovanie a od malička ma bavili kone:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super :) jsem ráda, že jsem našla aktivní rančerku :)

      Vymazat
  4. Jsem ráda, že tě můžu přivítat v klubu nekafařů! :D Mně pořád říkali, že začnu pít kávu na výšce a pořád mi nechutná xD Ani tyčinky s příchutí kávy nejsou pro mě.
    Vidím, že kromě jiného máme společnou neschopnost nudit se :D Já se prostě nudit neumím a to se někdy fakt snažím :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kofila mi nevadí, ale kafe jako takové? Ne, díky :D
      Musíme se to naučit, nebo nás klepne :D

      Vymazat
  5. Některé věci máme společné. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. spánek, focení, cestování, kolo, psychika, telefonování, starostlivost, plánování, neumím moc NE :-D

      Vymazat
  6. ahoj, ráda tě poznávám více :) a několik věcí máme společné, například nepiji kafe ani alkohol, telefonování mi také děla problém a spánek taky miluji :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem jediná divná ohledně alkoholu a kávy :D Spánek je nej <3

      Vymazat
  7. Takové články mám moc ráda :). Já taky miluji svou rodinu, cestování, ráda čtu, ale spíše romány :D, ráda peču a také nerada telefonuji s cizími :D. Nudu taky nesnáším a jsem taky spíše plánovací :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky