Krokusy

 Ahojky, děkuji moc za podporu, kterou jste mi v těžkých chvílích dávali! Moc si toho vážím <3 Doufám, že teď už bude zase jenom dobře... Jak se říká, po každé bouřce vyjde slunce.
Dnes Vás znovu zahltím jarními fotkami. Doufám, že Vám to nebude vadit, ale teď budu fotit o 106 :D. Příroda se probouzí ze zimního spánku a mě to nepřestává fascinovat. Také milujete jaro? :) Článek jsem měla přednastavený už před 2 týdny, ale přišly důležitější události, o kterých jsem se potřebovala vypsat, proto ho publikuji až teď. Proto se nedivte, že uvidíte krokusy, které už jsou odkvetlé.

Foceno mobilem


Po bledulích a sněženkách se začínají probouzet krokusy :) 






Zajímavý tvor! 🙊

Parádní vysvětlení :D

Nalezený kamínek 🐞 :) 

Tento most se "krásně" houpe :D

Sem chodíme plavat 🏊🩱🌊🤽


O týden později:








Ke krokusům se mi krásně hodí následující písnička :) Věříte, že ji můj profesor na hudebku nezná a písničky Svěráka a Uhlíře odsuzuje? Nemohla jsem tomu uvěřit. Při hodinách klavíru se učíme doprovod (nejen) lidových písní. Vybrala jsem si písničky od zmíněného dua, protože se mi od dětství velmi líbí. Pamatuji si, jak nám je p. učitelka pouštěla na 1. stupni a společně jsme je zpívali, proto mě názor učitele hodně zamrzel... Také máte rádi písničky Svěráka a Uhlíře, nebo stojíte na straně profesora? Napište svůj názor, nebudu Vás odsuzovat. Každý má ten svůj, ale myslím, že neznat jejich písničky (když je ještě učitel hudebky) je velká chyba, natož je ještě odsuzovat...


Abych nekončila tak pesimisticky, na závěr přiložím fotky odpočívajícího Juráška a rozkvetlých třešní, které letos kvetly podruhé! (poprvé na konci února - fotky ZDE)

    


Spoko kůň 😍🐴😎


Najdete včelu? 🐝



Doufám, že se jaro znovu objeví. O víkendu u nás sněžilo :D no jo, apríl! Pamatuji si, jak před necelými deseti lety o Velikonocích sněžilo. Pamatuji si, že jsem dělala velikonoční přání se sněhem :D Snad to tak nebude i letos. Mějte se krásně a ještě jednou děkuji za podporu <3! Omlouvám se za tak pesimistické články, ale potřebovala jsem se z toho vypsat.

Komentáře

  1. u nás ještě krokusy kvetou :) a fotky jsou parádní, krásná jarní atmosféra :) snad počasí bude lepší a užijeme si ho pěkně :)

    mám jejich písničky ráda, na táboře jsou to hity :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to se máte. U nás už jsou odkvetlé. Moc děkuji za pochvalu :) Také mám jejich písničky moc ráda!

      Vymazat
  2. Já jaro nemám ráda, jak jsi psala vše se probouzí a s tím přichází moje alergie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, tak to tě naprosto chápu a je mi tě líto :/

      Vymazat
  3. Tykrokusy jsou nádherné, a moc se mi líbí ten nalezený kamínek! Jsem moc ráda, že už je ti lépe! U nás to zase bohužel jarně nevypadá, dnes nám padá sníh :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamínek se mi taky moc líbí :) Mám ho vystavený na stole :) U nás napadl o víkendu. Teď už sice slezl, ale zima je pořád :/

      Vymazat
  4. Nádherné fotky <3 U nás sa jar prebúdza trochu pomalšie, ale aj tu to už kvitne :D Už sa tu ukázalo aj aprílové počasie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu :) Tady je teď taky zima :/...

      Vymazat
  5. Krásné fotky, i když jsou foceny mobilem :) Svěráka a Uhlíře moc nemusím. Ale je pár písniček, co se mi líbí. Já si vzpomínám, že přesně před rokem (přesně na den) jsem byla s bráchou a pejskem na procházce a pak hned nasněžilo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :). Každý jejich styl nemusí, ale udivuje mě, že je nezná. Doufám, že už znovu nenasněží :D sníh mám ráda, ale v zimě :D

      Vymazat
  6. Krásné fotky. :)

    Zajímalo by mě, jak pan profesor odůvodnil svou nelibost k těmto snad nejznámějším českým písničkářům...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky