Vrbenské rybníky

Ahojky, jakpak se máte? Co jste dělali o víkendu při takovém aprílovém počasí? Já byla na koních. Nastoupila jsem do vlaku za sněhové bouře, o 15 min později jsem vystoupila do slunného odpoledne. Za půl hodiny znovu sníh a tak pořád dokola :D. To samé v neděli, kdy jsme připravovali tenisové kurty. Při válcování hustě sněžilo :D Aby to nedopadlo jako před cca 10 lety, kdy byl na Velikonoce sníh :D pamatuji si, že jsem dělala velikonoční přání se sněhem :D. Jsem zvědavá, kdy se dostaneme na kurty. 30.4. nám začíná tenisová sezóna (7 soutěžních sobot). V zimě jsme pečlivě trénovali, ale venku je to něco trošku jiného. 

Jak asi víte, v pondělí chodím na praxe do českobudějovické školy. Jsem v 1. třídě a moc mě to baví. Tohle pondělí přišla do třídy nová Ukrajinka. Věnovala jsem se jí při matice a byla moc šikovná. Udělala mi velkou radost :-) Přihlásila jsem se na doučování ukrajinských dětí. Myslela jsem si, že doučování bude probíhat odpoledne, ale pan profesor mi řekl, že bych to měla místo školy. Předměty by mi omluvili, ale stejně bych musela dohánět, proto jsem odmítla. Kdyby šlo o odpoledne, nebyl by problém, ale dohánět školu? Mrzí mě to, ale škola je přednější.

Na praxe chodím nově i v pátek v našem městě. Dodělávám si je za 1. ročník, kdy mě do školy kvůli Covidu nepustili. Pokaždé jsem v jiné třídě. Posledně jsem byla v 5. třídě, kde jsem pomáhala Ukrajince. V pátek probíhal zápis do 1. tříd. Přišla jsem se podívat a moc se mi tam líbilo :-) potvrdilo se mi, že jsem si vybrala správný obor :-)

Včera jsem se byla projet na kole. Navštívila jsem Vrbenské rybníky a brouzdala po Budějovicích. Nakonec z toho byly 3,5 hodiny :D Zítra přijede mamka a do pátku budeme jezdit po okolí. Už se moc těším :). Doufám, že jsem se neuhnala a zbyly mi nějaké síly :D Samozřejmě potom napíšu článek s fotkami a místy, která jsme navštívily :-)

Jurášek 💖

Juráškovy zvlněné chlupy po dešti :D


První letošní 🍦 Už jste měli?




Vrbenské rybníky




Kachny se nebály



Zdálky to není vidět, ale byly tam desítky, ne-li stovky ptáků. Samá hejna a ten rámus :-)

Našla jsem krásný velikonoční kamínek :-)

                                          

Kachny se pasou :D




Děkuji za přečtení. Užívejte slunné jarní dny 🌞! V příštím článku se můžete těšit na velikonoční přání :-)

Komentáře

  1. U nás začal týždeň pekným počasím a dúfam, že tk tak aj zostane :) Teraz máme týždeň prázdniny takže ich skúsim nejak využiť :D
    Maj sa pekne!
    PS: krásne fotky, kamienok je veľmi pekný😘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je teď také krásně :) užívej prázdniny!
      Moc děkuji :)

      Vymazat
  2. o víkendu jsem pracovala, ale tento mám volno, tak doufám, že nebude aprílové počasí pokračovat :D ráda bych si užila prodloužený víkend a snad svoji první letošní zmrzlinu :D

    fotky jak jinak krásné :) a těším se na další :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týden začal krásným počasím, tak snad vydrží co nejdéle :)
      Díky moc za pochvalu :)

      Vymazat
  3. Krásné fotky! Zmrzlinu jsem ještě neměla ale studené kafe už jo :DD No tak jsem zvědavá, jestli bude na moje narozeniny sněžit :D Ani bych se nedivila... Vím, že už jsi to tady psala, ale zapomněla jsem. Co studuješ? Učitele na 1. stupni základky?

    OdpovědětVymazat
  4. Také si myslím, že sis vybrala to správné povolání, kéž by tě školství nezkazilo a ty bys zůstala pořád tak hodná, milá a sympatická :). Velikonoční kamínek je krásný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za milý komentář, Jani <3 Chtěla bych zůstat stále stejná :)

      Vymazat
  5. Jsem rád, že tě obor baví a našla ses v tom. :)

    Zmrzlinu jsem už taky měl, ale já mám radši kopečkovou. :)

    OdpovědětVymazat
  6. To počasí je děs :D. Je super, že tě obor fakt baví a škoda té praxe, ale chápu, že škola je přednější, měla bych to stejně :D. Jé, já vždy chtěla jezdit na koni, ale nějak jsem se k tomu nikdy nedostala :D.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky