Nejlepší ségra

 Ahojky, v neděli 10.4. byl Mezinárodní den sourozenců, proto bych ráda dnešní článek věnovala mé sestře Hanče.

 Jak asi víte, jsme jednovaječná dvojčata 👭👯. Hanča je o tři minuty starší. Cizí lidé nám říkají, že jsme k nerozeznání :D. Mamka nás do dneška nerozezná po hlase. Když se dívám na fotky z dětství, občas se nepoznám :D Mamka vymyslela bezva rozlišení. Červené a modré náušničky. Vždycky jsme měly stejné oblečení, ale barevně rozlišené. Já červené, Hanča modré. Lidem to dost pomáhalo. Jednou jsme si barvy prohodily a ve školce to samozřejmě nepoznaly :D Teď už jsme lépe rozeznatelné (samozřejmě už nenosíme stejné oblečení :D). Já nosím často čočky, Hanča brýle. Když mám ale brýle, tak jsme si hodně podobné. Zajímavé je, že jsme sice jednovaječné, ale Hanča je levák a já pravák (také dobré rozlišení pro učitele :D). ALE! Když používám kružítko, tak ho držím v levé ruce a Hanča, když hraje tenis, tak raketu v pravé :D.

Byly jsme spolu až do maturity. Na začátku školní docházky jsme seděly spolu, potom už ne. Na gymplu jsme spolu seděly znovu. Skoro všechno jsme dělaly společně. Bývala jsem hodně bázlivá a stydlivá, Hanča pravý opak. Byl a dodneška je můj bodyguard. Všechno za mě vyřizovala. Pamatuji si její slova: ,,Já ti nebudu stát celý život za zadkem!" :D Poprvé, co jsme byly delší dobu od sebe, to bylo v prváku na střední. Jela jsem na týden na lyžák, Hanča kvůli koleni nemohla. Byly jsme na sebe hodně fixované a po pár dnech se nám začalo stýskat. Časem jsme se více osamostatnily. Každá měla o prázdninách jinou brigádu, máme jiné koníčky (v dětství jsme dělaly všechno společně - klavír, koně...). Jak jsem psala výše, po maturitě jsme se rozdělily a teď jsme každá v jiném městě. Hanča je v Praze a já v Českých Budějovicích. Vždy se na sebe těšíme a vážíme si společně strávených chvil čím dál tím víc. Jsem strašně ráda, že jsme byly spolu tak dlouho. Vždycky jsem měla v novém, cizím prostředí ségru, kterou znám ze všech nejlépe. Byla a stále je mi velkou oporou 💕

Hanča studuje Českou zemědělskou univerzitu, obor Chov hospodářských zvířat. Je hodně úspěšná. Studium ji velmi baví. Pomáhá strejdovi s dobytkem, je to její velký koníček :-). Příští semestr pojede do Holandska. Tak dlouho jsem bez ní ještě nebyla (max. 10 dní, když byla v Turecku). Bude se mi moc stýskat. Myslím, že jsme na sobě více fixované, než "normální" sourozenci. Jako dvojčata máme silné pouto. 

Občas se nás někdo ptá, jestli si třeba zpíváme stejnou písničku. Ano, občas se to stane. Častěji se nám ale stává, že obě pozdravíme/poděkujeme ve stejný moment a ta druhá to pak musí zopakovat, aby si lidé nemyslely, že zdraví/děkuje jen jedna :D

Jsem strašně ráda, že mám tak úžasnou ségru a máme spolu tak hezký vztah 💞 Je to moje nejlepší kamarádka a navždycky bude :-)! 

Kolik máte sourozenců Vy? Jaký s nimi máte vztah? Doufám, že se máte také moc rádi. Děkuji za přečtení článku. Mějte se krásně! 

Rok 2014
Kdo je kdo? Hanča v modré bundě.

Ten samý rok s Petrou Kvitovou :-)


2016






Po klavírním koncertě. Vypadá to hezky, když sedí u jednoho klavíre dvě stejné holky, ale tréninky byly náročné :D!



2018

                                               


2020

2011 & 2021

Tady rok opravdu nevím :D


2010

2006

2020

Od malička jsme moc rády tancovaly u televize při StarDance. Hanča vždycky dělala kluka a nosila mě :D. Nikdy jsme neměly žádnou choreografii. Jely jsme prostě podle sebe a vždy jsme se trefily. Asi to máme v sobě, nějaký vnitřní cit jedna pro druhou, když jsme dvojčata. Na půlnočku jsme ale choreografii mít musely. Nemůžeme improvizovat před tolika lidmi :D. Skvělou choreografii vymyslela Hanča.

Oslava 20. narozenin


2021



2019



Po maturitě (2020)

2022
                               
Láska ke zvířatům je viditelná :-)




Komentáře

  1. O dni sourozenců jsem vůbec nevěděla! Je krásné, jak moc hezký vztah máte spolu se ségrou :) Vůbec se nedivím, že jste na sebe tak fixované :D Já mám jenom jednoho - bráchu, o 7 let mladšího a ten věkový rozdíl je celkem dost znát :) Už mu ale končí puberta, tak to bude fajn parťák :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, 7 let je hodně. Puberta je náročné období, pak to bude určitě moc fajn kámoš :)

      Vymazat
  2. Je prima, že máš se ségrou tak hezký vztah 😊. Moje o rok mladší sestra byla taky můj bodyguard, ale jinak jsme se k sobě moc hezky nechovaly 😁, teď, v dospělosti jsme naštěstí normální 😅.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zajímavé, že ti dělala bodyguarda mladší ségra :D Neboj, není všechno růžové. Taky se umíme pohádat :D

      Vymazat
  3. To jsem nevěděla, že byl den sourozenců :) Krásný článek! Jinak ČZU má zajímavé obory no :) Jako malé jste byly fakt stejné, teď už mi přijde, že trošku rozeznat jdete :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu :) Jo jo, teď už jsme rozeznatelné :)

      Vymazat
  4. je úžasné, jaký vztah máte se sestrou a opravdu jste si tolik podobné... wow :) já mám jednoho sourozence, sice si nemáme moc co říci... každý jsme jinde, ale vím, že se na svého sourozence mohu spolehnout a kdykoliv přijít s jakýmkoliv problém :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný holky jste..! Taky jsem nevěděla, že je den sourozenců. Moje ségra žije skoro 30 na Kanárech, stýská se mi čím dál víc. Teď jsme se neviděly několik let :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme :)! To musí být šílené. Moc by se mi stýskalo

      Vymazat
  6. Krásné nahlédnutí do vašeho života. Snažila jsem se hádat, ale nevím tedy :-) Je to moc dobře, že máte takový vztah a určitě vám to vydrží, ať vás život zavede kamkoliv. Moc hezké a šikovné holky, i když pro vaše to muselo být asi náročné. Já se sourozencem moc dobrý vztah nemám, od té doby, co se oženil, ale myslím, že je nám to oběma líto - ale nejde to změnit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :). Řeknu ti, která je která. První fotku jsem psala, na druhé jsem já s raketou, třetí já s kožichem, na čtvrté jsem s puntíkatými kalhotami, na páté sedím na hnědém koníkovi, na šesté jsem ve fialové bundě, na sedmé mám fialové sandály, na osmé s červeným trikem, na deváté s rovnátkama, na desáté držím cedulku, na jedenácté zelené tílko, na dvanácté nahoře růžové tílko, vlevo a vpravo svetřík, ten samý svetřík na třinácté, na čtrnácté mám řetízek, na patnácté jsem na obou fotkách v červených barvách, na šestnácté taky červená, na sedmnácté vpravo (z pohledu fotografa), na osmnácté s vějířem, na devatenácté vpravo, 20-23 červené šaty, 24-29 bez brýlí, 30 vlevo, 31 vpravo. Uff, snad jsem fotky nezpřeházela :D
      Škoda, že to nejde změnit :(

      Vymazat
  7. Nádherný článek, to jsi mě dojala! 😍 Jsem moc ráda, že mám tak skvělou ségru 🥰👭😘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač <3 Jsem ráda, že se líbil :3 Díky za tebe :) :*

      Vymazat
  8. Krásný článek! Upřímně si nedokážu představit, že bych neměla sourozence, musí to být docela nuda xD
    Je docela zajímavé, že každá preferujete jinou ruku a zároveň máte stejný hlas (ne, že by v tom byla nějaká souvislost, ale přijde mi to strašně fascinující :D). To jsem si právě říkala, že když jste takto vyrůstaly spolu, že bude pro vás automatické psát stejnou rukou...ale to je očividně mylná domněnka :DD
    Jinak ve třídě jsme měli též dvojčata, kluky, ale ti ačkoliv byli jednovaječní, jeden měl na tváří znaménko a druhý ne, takže je čloěk snadno rozeznal. Teď jsem ale viděla fotku po letech a teď už je těžší je rozeznat. Jak vyrostli, jsou si víc a víc podobní xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! To se pak musí člověk cítit hrozně osamělý :(
      Je to tak. Hlas máme sice stejný, ale šikovnou ruku každá jinou :D
      Znaménko je dobrý rozlišovák. Kamarádky jsou dvojvaječná dvojčata a každá je úplně jiná! Člověk by ani neřekl, že jsou ségry, natož dvojčata. Jedna je malá a zrzavá, druhá velká a černovlasá :D

      Vymazat
  9. Krásný článek! :) Fotky zajímavé a vtipné. :D

    OdpovědětVymazat
  10. To je krásné, jaké máte pouto :). Přijde mi, že většinou dvojčata jsou na sebe tak „fixovaná“ :D. Alespoň všechna, která znám :D. Já mám o 5 let staršího bráchu :). Jako děti jsme se pořád rvali, hádali, teď jsme v pohodě :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou. Dvojčata mívají hlubší vztah, než ostatní sourozenci. Mít staršího bráchu je fajn, ne? To byl takový tvůj ochránce, nebo ne? :)

      Vymazat
    2. No vlastně ani nebyl ochránce :D. Ale ono se totiž později zjistilo, že je psychicky nemocný. Ale zase vím, že mě má moc ráda a já jeho :).

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky