Příměstský tábor

 Ahoj, v dnešním článku bych se ráda rozepsala o táboře, který se konal u Milevska ve dnech 1.-5.8.

Jednalo se o příměstský tábor, takže děti jezdily každý den domů. Nástup byl v 7 hodin, odjezd o půl 5. Měli jsme maličké děti - školkové a 1.-3. třída. Byla jsem nejen oddílová vedoucí, ale také zástupce hlavního vedoucího, fotografka a koordinátorka tvořících aktivit. 

Na místo jsem přijela už v neděli po obědě, abychom stihli doladit poslední detaily. První den jsem měla rozcvičku, poté proběhlo rozdělení do třech týmů, seznamovací hry, zpívání písniček a tvoření - náramky a náhrdelníky. Po obědě menší děti spaly a s většími jsem vyráběla hady z punčoch. 

Druhý den jsme se s dětmi sešli v nedaleké obci, protože jsme měli naplánovaný výlet do zážitkového parku Zeměráj, kde jsou hlavolamy, hry, bludiště, kilometr dlouhá stezka naboso, malá středověká vesnička apod. Děti byly nadšené. Strávili jsme tam celé dopoledne. Po poledním klidu jsme vyráběli ptáčky z papíru. Moc se dětem povedly :). 

Další den jsme vyráběli z Fimo hmoty, něco jako plastelína, která ale po upečení v troubě ztvrdne. Poté byly aktivity po vesnici. Dalším vyráběním byla vlastní postava - dětem jsem vyfotila a vystříhala obličeje, zbytek postavy si vyrobily samy. Pak se soutěžilo na stanovištích - házení kamínků, praskání balónků, opičí dráha apod. Večer jsem se prošla po vesnici a nafotila pár fotek :) 

Ve čtvrtek jsme měli dopolední program v nedaleké obci. Každý tým dostal 50 Kč a měl nakoupit co nejvíce věcí. Bylo to hodně zajímavé - kupovala se jedna cibule, jeden hrozen, jedno rajče apod. :D Náš tým vyhrál :D. Po obědě se modelovalo z Fimo hmoty, protože měla velký úspěch. Dalším vyráběním byl 3D obrázek - loďka na moři. Dětem se to moc povedlo! :) Poté byla vodní bitva, která měla samozřejmě velký úspěch :D. Poté jsme, jako každý den, zpívali s kytarou. Večer jsme měli (vedoucí) táborák, kytara samozřejmě nesměla chybět :).

V pátek děti absolvovaly překážkovou dráhu, aby se dostaly do cíle celotáborové hry. Potom jsme hrály dvě hry, které jsem měla na starosti. První byla s vodou a míčky. Vedle sebe se postavily dva lavory, v jednom byla voda s deseti míčky. Děti musely všechny míčky pouze nohama přendat z jedné nádoby do druhé. Druhá hra byla s kužely, které byly rozmístěné po zahradě. Tato hra byla o náhodě. Pod 3 kužely jsem umístila míčky, po písknutí děti běžely k nějakému kuželu. Když pod ním našly míček, dostaly bod. Děti to hodně bavilo. Po obědě bylo extrémní horko. Sice jsme měli připravené aktivity na ven, ale kvůli počasí jsme je dělali uvnitř. Poté proběhlo předání diplomů a rozloučení. Po odjezdu dětí jsem pomohla uklidit a jela domů. Mám ze sebe radost. Jela jsem sama autem a zvládla jsem to v pohodě. Zpátky jsem jela bez navigace :). Jedna cesta byla dlouhá 130 km. 

Tábor se mi moc líbil. Děti byly hodné, až na pár výjimek :D (jeden klouček měl zrovna první pubertu, období NE, takže to bylo dost náročné, ale zvládli jsme to :D), počasí vyšlo parádně. Celý týden svítilo sluníčko. Poslední den byly ale velké tropy. Ale lepší, než kdyby pršelo. Sice jsme měli hodně malé děti, ale určitě to nebylo tak náročné, jako tábor před měsícem, kdy tam děti spaly a byli jsme za ně zodpovědné 24 hodin denně. Naučila jsem se taky dost tvořivých věcí. Já, takový antitalent na kreslení/malování/tvoření. Vybrali si tu pravou, no :D ale dětem se to moc líbilo a každý den se těšily, co budou vyrábět :) Uvidím, jakou roli budu mít příští rok, těším se :).

Jak se máte Vy? Byli jsme na nějakém táboře? Jak užíváte léto? Děkuji za přečtení a mějte se moc hezky :)


Stezka naboso



Středověká vesnička




Nějaké to makro :D



S Páťou :)

Sourozenecká láska :)


Hadi z punčoch

Náramky


Výrobky z Fimo hmoty



Ptáček z papíru



Večerní procházka








:) <3



3D obrázek



Fimo hmota podruhé

Pohoda v chládku :)


Zajímavá obloha





Lavory


Komentáře

  1. Tak to je naprosto boží! :) Fimo hmotu znám :D. A líbí se mi ta aktivita nakupování za 50 Kč :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aktivita to byla dobrá, ale ne pro tříletého kloučka, který chtěl všechno, co viděl :D

      Vymazat
  2. S dětma je to dobrý, dokud jim někdo nedá do rukou zbraně. Zažil jsem před lety jejich řádění na výstavě o středověku ve Zlíně. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musel být zážitek :D

      Vymazat
    2. Ono se dalo předpokládat, že se na takových akcích něco semele. Zážitek byl až řidič autobusu, o kterém jse zde už tuším psal. ;-)

      Vymazat
  3. To zní jako vysněný tábor, bylas bys moje nejoblíbenější vedoucí, protože to vyrábění bylo opravdu hodně pestré 😍 A děti byly fakt mco šikovné, výrobky ma fotkách jsou krásné :D Aktivita nakupování za 50 Kč mi přijde taky super :D A přiznám se, že na táboráky s kytarou jsem se těšila vždycky nejvíc, ta atmosféra to je vždycky něco :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi zlatíčko <3 :) dětem to moc šlo :) oheň a kytara? Nejlepší kombinace :) škoda, že umím jen na klavír. Ten si k ohni nevezmu :D jak jsem psala Terce, aktivita to byla dobrá, ale náročná :D...

      Vymazat
  4. Panejo, tak to musela být obrovská zkušenost. Obdivuji. Měla jsi toho na starosti hodně, jak tak čtu. :-) A líbí se mi, když se někdo takhle dětem věnuje...mám pocit, že tohle pomalu není ani ve školkách. Smekám. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Věnovali jsme se jim tam na 100%, rodiče nás obdivovali 😂 bylo to náročné, ale skvělé 😍

      Vymazat
  5. Jéé, no tak takový tábor by se mi taky líbil :) Já na táboře nikdy nebyla, ale můj nejmladší brácha byl taky vedoucí a byl letos na několika táborech a měl vesměs dobré dojmy a vzpomínky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baví mě to. Je to sice náročné, ale stojí to za to :)

      Vymazat
  6. Stezky naboso mám moc ráda, jinak krásné fotky :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to muselo být moc hezké, aspoň jste si večer vždy odpočinuli, když jste děti vrátili rodičům. Jela jsi teda za táborem pěknou dálku :D Povedlo se vám vymyslet super zábavy, i mě by to moc bavilo! Mám ráda tvoření a vyrábění :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. P.S. Přišla jsem jak je to s těmi komentáři, proč se nezobrazují. Jestli chceš, napiš mi na mail michalkasislerova@seznam.cz a ráda vysvětlím <3

      Vymazat
    2. Večerní odpočinek byl super :D Jo jo, bylo to daleko :D Jůů, určitě napíšu, moc děkuji <3

      Vymazat
  8. ty aktivity jsou super :) věřím, že to děti vážně bavilo :) osobně s příměstským táborem zkušenost nemám, já jezdívala jako vedoucí na 14 dní i s přespáním :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ono je po první ještě nějaká další puberta? :-D

    Jinak máš můj obdiv, žes vše tak zvládla, včetně řízení. Já jsem letos v létě řídil na Tenerife, to je úplně jiná liga jak u nás. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, je to období vzdoru. Ty jo, to jsi dobrý! Ségra řídila půlku cesty do Holandska. Druhou půlku taťka. Jsou šikovní :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky