Zámek Kratochvíle

 Ahoj, v následujících třech článcích bych Vám ráda ukázala fotky z jednodenního výletu po Šumavě, kdy jsem navštívila zámek Kratochvíle, hrady Rabí a Kašperk.

Nejvíce se mi líbil hrad Rabí, ale o tom až příště. Dnešní článek bude o zámku Kratochvíle u Netolic. Stavba mě bohužel zklamala, měla pouze namalovanou fasádu ve 3D. Čekala jsem něco víc. Okolí ale bylo krásné - voda, zahrada, fasády u zdí (ano, fasády na ohraničujících zdech byly povedenější, než samotná stavba). Navštívili jste někdy tohle místo? Jak se Vám tam líbilo? 





Krásné ohraničující fasády







Kouzelní pávi :) 🦚





Děkuji za přečtení článku! Více fotek naleznete 🍅 ZDE.

Komentáře

  1. Moc krásné fotky, na Šumavě je toho tolik k vidění :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :) souhlasím s tebou, Šumava je nádherná <3

      Vymazat
  2. Krásné <3 Teším sa na ďalšie fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. u té vody to vypadá hezky ten zámek :) jak vypadal uvnitř, také zklamání? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé ale přitom to vypadá tak realisticky! Škoda, že je to jen malba :D Protože je jinak zámek takovej hodně standardní... Ale aspoň, že okolí bylo krásné!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, byla to škoda, že to nebylo ve 3D :( Jo jo, okolí to naštěstí zachránilo :D

      Vymazat
  5. Krásné fotky. Ty se opravdu nenudíš. :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! To fakt ne :D. Paradoxně se těším do školy, že si trošku odpočinu. Jak mám prázdniny, tak si těch aktivit dávám strašně moc :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky