Výlety s Tubou - Jižní Morava 1/3

 Ahojky, v dnešním článku bych Vám ráda napsala o dvoudenní dovolené na Jižní Moravě s Hančou a Tubou.

První den jsme navštívily Brno - výstavu o Tutanchamonově hrobce, Petrov, Zelný trh, náměstí Svobody a Loretánskou kapli. Jelikož jsem zapomněla foťák v autě 😤😂, fotky jsou od Hanči. Výstavu mohu doporučit všema deseti! Na začátku jsme dostaly telefon, kde jsme si mohly pouštět audio k vystaveným věcem a informačním tabulím. Podívaly jsme se, jak vypadala Tutanchamonova hrobka uvnitř. Co objevitelé viděli jako první - uvnitř bylo několik schrán, apod. Výstavu rozhodně doporučuji! Věřím, že vás nezklame :). 


Petrov. Fotky se mi bohužel přeházely :(




Náměstí Svobody

11 kilová maska!









Koroner před kapucínskou hrobkou...

Zelný trh




Ochlazení bodlo :D

Takto vypadala Tutanchamonova hrobka. Do všech místností jsme se díky výstavě podívaly




Schrány



Dále jsme navštívily klášter Rosa Coeli v Dolních Kounicích. Více fotek 🍅 ZDE.










To by bylo pro dnešní článek vše. Pokračování příště :) děkuji za přečtení! Mějte se krásně :)

Komentáře

  1. na výstavě jsem byla a je skvělá :) jelikož jsem nevěděla, že se tam smí fotit, tak jsem si foťák nebrala :D mám v plánu se na výstavu vrátit, tentokrát s kamarádkou a foťákem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím :) taky se mi tam moc líbilo. Přesně :D furt jsem přemýšlela, jestli se tam dá fotit, nebo ne, až jsem ho nakonec zapomněla v autě. Naštěstí měla ségra mobil :D

      Vymazat
  2. Ten klášter je opravdu krásný. Připomíná mi to místo v Panenském Týnci :-) Celkově jsou to hezká místa, jsem ráda, že si nám tam aspoň takto virtuálně přes fotky vzala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda! Uvnitř je to hodně podobné :) Třeba se tam jednou podíváš, určitě doporučuji :)

      Vymazat
  3. Na Tutanchamona do Brna... Doufám, že byla i návštěva když ne hrobky pod Kapucíny, tak aspon podzemí pod Zelným trhem. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné fotky. Hlavně ty z Tutanchamona. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na výstavu jsem se chtěla taky vidět, ale přítel mi řekl, že má teď na nějakou dobu všech výstav a muzeí plný zuby :D V klášteře jsme také byli a waw, moc se mi tam líbilo! Hrozně krásné místo :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě by se mu tam líbilo :D klášter je moc hezký :)

      Vymazat
  6. To musela být super a zajímavá výstava, moc hezké fotky :).

    OdpovědětVymazat
  7. Ta výstava je stálá nebo dočasná? :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky