Covid podruhé

 Ahoj, doufám, že se máte lépe než já. Mě už podruhé skolil Covid (poprvé v únoru).

S největší pravděpodobností jsem ho chytla od spolubydlící, která přijela minulý týden na byt nemocná. Za celý týden byla jen na jedné (!) hodině. Celou dobu tam kašlala, smrkala, chrchlala. Když jsem se jí zeptala, proč nezůstala doma, řekla mi, že tady si může dojít do lékárny kdykoliv, když jí dojdou prášky (máme ji naproti), doma by musela otravovat rodiče. Zdálo se mi to jako ubohá výmluva... Pak mi psala, že to byla jenom rýma (aha, na rýmu se berou prášky a nechodí do školy?). Snažila jsem se nemoci vyvarovat, brala jsem vitamíny apod., ale nepomohlo to. Takhle podobně mě nakazila i na začátku semestru, jen to nebyl Covid, ale předepsali mi "pouze" antibiotika. Je mi z toho smutno. Mrzí mě její bezohledné chování. 

Příznaky mám podobné chřipce - teplota, rýma, kašel, slabost, bolest celého těla. Špatně mi bývá v noci a k ránu, dnes mi ale bylo špatně většinu dne. Zimnice, po chvíli hrozné horko, divoké sny apod. Doufám, že už se to začne lepšit. Potřebovala bych se učit na zkoušky :D. Vychází mi to, že už bych neměla být infekční, tak snad... 

V plánu jsem měla návštěvu vánočních trhů v Krumlově, brigádu na kluzišti (to se ještě stihne :D je teprve začátek sezóny), kontrolu u zubaře, brigádu na maturitním plese, pečení vánočního cukroví s tetou na chalupě. Snad na mě něco počká i po nemoci. 

Ať nekončíme tak pesimisticky, na závěr přikládám vánoční výzdobu na bytě, velmi zajímavé listy a hrubku v knize. 


Nevíte, o jaký strom se jedná? :D



Pár budějovických budov - biskupské gymnázium a filharmonie

Opravdu nešlo o dělení :D

Doufám, že jste si užili 3. adventní neděli :) Nasněžilo u Vás? Tady bohužel ne (ale taťka je rád, má službu :D) Mějte se moc fajn! :) 

Komentáře

  1. u nás padá právě teď snížek, ale myslím, že to nevydrží :/ jinak je mi líto, že máš takovou bezohlednou spolubydlící... ať je ti brzy lépe :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, covid zase řádí. My měli nějaké případy i v práci, teď ale zase klid. Přítel byl teď čtyři dny úplně mrtvý, ale test si dělat nechtěl, tak kdo ví, co to chytil. Já jsem byla o třetí adventní neděli také v práci :-) A nasněžilo nám dneska, ale obávám se, že to hned roztaje. Každopádně se brzy uzdrav, ať tě nic netíží a měj se krásně :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Taková bezohledná spolubydlící, to je tedy výhra :/ Snad už ti bude jen a jen lépe! ♥ Listy jsou opravdu zajímavé, a hrubka v knize pobavila :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle strom už jsem párkrát potkala, ale nikdy jsem si nenašla, co to je za druh :/
    Zase covid? Nu, co se dá dělat, aspoň načerpáš síly na Vánoce a přečteš hodně knížek :D U nás taky dneska vedl hodinu jeden týpek, který kašlam, oči mu slzely a nejraději by se viděl v posteli. Ale neučast na vedení hodiny by mu učitel asi těžko odpustil, takže chápu, že do školy šel :| Doufám, že se z toho brzo vyležíš a bude ti zase líp :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kámo, ráda bych četla, ale upřímně jsem nepřečetla ani jednu. Když je mi dobře, tak se učím na zkoušky :D chápu, když člověk nechce zameškat (taky nechci zameškat, ale jít s Covidem do školy se mi zdá dost vostrý), ale takhle? Když byla jen na jedné hodině za celý týden? No comment...

      Vymazat
  5. Jéémine, covid podruhé? To mě mrzí :( Snad ti bude brzy lépe! U nás teda nasněžilo hodně, mám z toho radost, akorát jezdit autem nebo autobusem se trochu bojím, jak ještě nebyly odhrnuté a posolené cesty, tak to tak klouzalo... Ta hrubka teda pobavila :D Máš toho v plánu dost, tak snad všechno klapne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí se to lepší :) To naprosto chápu, že se bojíš. Snad něco stihnu :)

      Vymazat
  6. Leni, přeji ti brzké uzdravení, u nás měl tedy druhý covid horší průběh, než ten první, snad budeš brzy v pořádku.
    Ty listy jsou fakt zajímavé!
    Co nasněžilo, nachumelilo! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Nám sa v škole rozmohla nejaká chrípka(od zajtra ju na pár dní zatvárajú) a keď už to mala celá rodina tak som to samozrejme chytila aj ja🙈
    Prajem skoré uzdravenie <3

    OdpovědětVymazat
  8. To je mi líto, že máš v tomto tak bezohlednou spolubydlící :/. Snad se brzy uzdravíš a většinu z tvých plánů stihneš! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedá se nic dělat :( snad to příště neudělá... Děkuji, něco jsem musela zrušit, ale něco vyjde :)

      Vymazat
  9. Mrzí mě bezohlednost spolubydlící a ještě víc mě mrzí, že jsi chytla znovu covid. Taky jsem ho měla v únoru a doufám, že už nikdy více, tak zle mi ještě nikdy nebylo. Ať je brzy lépe a stihneš ještě něco ze svých plánů :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Manžel měl taky po druhé covid, ale v lednu. Teď má nějakou virózu.
    Spolubydlící je opravdu bezohledná skrz tohle.
    DOufám, že budeš brzy ok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, je to den ode dne lepší :) bohužel to chytla mamka a to jsme se snažili nosit doma roušky. Byla jsem jen ve svém pokoji.

      Vymazat
  11. A jéje. Snad už je ti lépe. Já měla covid minulý rok přesně na Vánoce a bylo mi zle až do Silvestra. Covid je momentálně všude kolem mě, tak snad ho od lidí nechytím, mají ho i blízký, se kterými jsem se viděla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí už je mi fajn :) akorát jsem nakazila mamku, což mě moc mrzí :(. Jejda, tak snad odoláš!

      Vymazat
  12. Úplně chápu tvůj postoj, kór když mohla zůstat doma. Teď jsou nemocní ale snad všude všichni. Jak u mě, tak i u přítele v práci. No, ať už je ta zima a nemoci za námi! :D Nás teď o víkendu navštívily horečky, naštěstí brzo přešly :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí, že jste to také chytli :( ještě, že už je vám líp :) <3

      Vymazat
  13. Mi se zatím covid vyhnul, alespoň oficiálně. Neoficiálně jsem ho mohl prodělat už několikrát. Očkovaný jsem jenom dvakrát. Koukám, že se to nevyhýbá ani lidem se 4 dávkami, takže to nějak nehrotím. Spíše mám podezření, že jsem to měl už v prosinci 2019, tehda ještě covid prakticky neexistoval, ale zpětně se říkalo, že ty případy byly už dříve...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten strom, nebude to nějaký zmutovaný javor. To bys mohla napsat právě ty, čemu se to nejvíce blíží. 😁

      Vymazat
    2. Já si myslím, že jsem ho měla i na začátku nástupu na VŠ (září-říjen 2020), ale taky jsem nebyla na žádném ofiko testu.
      Já jsem se ty stromy tak drtila na poznávačku, ale tenhle tam fakt nebyl :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky